مطالب میجیک

تلاش بانوان والیبال نشسته برای کسب سهمیه پارالمپیک در قزاقستان

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به اینکه بانوان در رتبه دوم آسیا قرار دارند، تلاش می کنیم تکنیک خود را ارتقا دهیم تا سهمیه پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی آسیا را از دست ندهیم.

هادی رضایی در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا اولین رویدادی است که تیرماه در قزاقستان برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس برگزار می شود و نگرانی از این بابت برای کسب سهمیه نداریم. البته برای مسابقات جهانی بوسنی در مسابقات. جدا از اینکه به قهرمانی فکر می کنیم، سعی می کنیم با اعزام بازیکنان جوان تست و ارزیابی کنیم تا تیم ملی ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه داشته باشیم.

وی گفت: توجه به حمایت و آینده تیم ملی والیبال نشسته عاملی است که باعث شد در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های پاراآسیایی فرصت بیشتری به جوانان بدهیم تا تیم خوبی برای پاریس تشکیل شود. پارالمپیک با بررسی عملکرد آنها. اگر در تمرینات احساس کنیم که ظاهر بازیکن بیش از حد انتظارمان است، این احتمال وجود دارد که در دو رویداد بعدی از این بازیکن استفاده نکنیم و شرایطی را فراهم کنیم تا بازیکنان جوان در تمرینات حاضر شوند و انگیزه های دیگر را برآورده کنند.

سرمربی نشسته تیم والیبال همچنین به وضعیت بانوان در زمینه کسب سهمیه بازی های پارالمپیک پاریس اضافه کرد: تلاش برای ارتقای سطح فنی بانوان در حین تمرین تا فرصت کسب آن از دست نرود. سهمیه بازی های پارالمپیک پاریس در مسابقات قهرمانی آسیا. بانوان در حال حاضر دوم آسیا هستند و می توانند سهمیه انفرادی توزیع شده در مسابقات را کسب کنند.

رضایی در پایان درباره برنامه های آتی تیم ملی والیبال نشسته بانوان و آقایان بیان کرد: تاکنون دو مرحله اردوی آماده سازی برگزار شده است که در طول اردو تعدادی از بازیکنان ناکام ماندند، مرحله سوم اردو با دعوت از 18 نفر از آقایان است. و 16 تیم ملی بانوان.. از پایان فرودین شروع شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا