مطالب میجیک

روایت دختر تاریخ ساز ایران از کسب اولین مدال جهانی در وزنه برداری

این وزنه بردار ایرانی گفت: “در طول مسابقه ، من فقط فکر می کردم که حرکتی از دست نخواهم داد ، بنابراین می توانم مدال بگیرم و تمرکزم فقط روی وزن بدنم بود.

به گزارش میجیک ، یکتا جمالی ، دختران ایرانی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان ، توانستند رکورد 308 کیلوگرم در سکوی سوم جوانان جهان را بشکنند و سه مدال برنز کسب کنند. جمالی برای اولین بار در تاریخ زنان ایران به مدال وزنه برداری دست یافت.

یکتا جمالی در مصاحبه با میجیک ، در مورد موفقیت در مسابقات وزنه برداری قهرمانان گفت: قبل از مسابقه ، همه آنها روحیه می دهند ، من استرس خیلی رقابتی ندارم و می توانم آن را کنترل کنم و فقط فکر می کنم می توانم مدال بگیرم. خدا را شکر می تواند سه مدال برنز کسب کند.

وی ادامه داد: در سه ماه گذشته اردو به خانه نرفتم و با حمایت فدراسیون ، دستیار مربیان و مشاوران فنی تیم ، جلسه تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتم. در طول مسابقه ، هر بار که وزن می کردم ، فکر می کردم که می توانم اولین مدال خود را بدست آورم ، بنابراین سعی کردم حرکاتم را از دست ندهم و خدا را شکر هر شش حرکت درست بود. وقتی روی تریبون رفتم خیلی خوشحال شدم و نتوانستم آنچه را که احساس کردم بیان کنم. مردم خیلی علاقه مند نیستند که از همه دعا و تشکر کنم.

جمالی ضمن برنامه ریزی برای برنامه های آینده خود گفت: “تقریباً سه سال است که من لیفت را شرکت نکردم و این اولین مسابقه بین المللی من در خارج از کشور است.” هدف من عظیم بود و می خواستم به طلای المپیک برسم و سخت کار کردم و می دانستم که به آن برسم.

سه بار در یک جوانان وزنه برداری در جهان انتخاب شود ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه او نگران احتمال رقبایی نیست که از او تجربه وزنه برداری دارند و حتی می توانند مدال کسب کنند ، گفت: در مسابقات امروز من فقط خودتان در مورد bobotku فکر کنید و اجازه ندهید دیگران بدانند. “من در تلاش برای افزایش وزن هستم.

جمالی در پاسخ به س questionsالات دیگر درباره اینکه مدال های کسب شده چگونه بر انگیزه سایر بانوان وزنه بردار برای ادامه کار سخت تر از قبل تأثیر مثبت خواهد داشت ، تأکید کرد: وزنه برداری بانوان ایران از سال 1996 آغاز شده است و وزنه برداران سخت کوشی زیادی دارند. وی همچنین می تواند در مسابقات شرکت کرده و مدال کسب کند. این کار سختی نیست ، فقط به تلاش و تمایل کافی نیاز دارد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا