رشد ۸۰ مگاواتی مصرف برق گیلان نسبت به روز شنبه

گیلان | مصرف برق

میجیک/گیلان مدیرعامل توزیع برق گیلان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق گفت: با وجود اینکه طی 24 ساعت گذشته دما افزایشی نداشت اما شاهد افزایش 80 مگاواتی مصرف برق در استان بودیم.

به گزارش میجیک، محمدتقی مهدی زاده با بیان اینکه هوای استان گیلان طی دیروز و امروز بسیار گرم شده است و افزایش دما منجر به افزایش مصرف برق شده است، اظهار کرد: هوای استان گیلان طی روز گذشته و امروز بسیار گرم شده است.

وی دمای امروز و دیروز را پایدار دانست و افزود: با وجود عدم افزایش دما در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 80 مگاواتی مصرف برق در استان بودیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در گفت و گوی خبری با بیان اینکه میانگین مصرف برق در استان نشان دهنده پیروی جامعه از الگوی مدیریت مصرف برق است، گفت: با همکاری خوب مردم و صنعت شاهد پایداری شبکه هستیم و در صورت تداوم این روند می توانیم امسال قله را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

مهدی زاده از مردم خواست دمای کولر را روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم کنند و در ایام پیک به مدت دو ساعت و نیم خاموش کنند و ادامه داد: مردم چراغ های اضافی را خاموش کرده و از نور روز استفاده کنند. ضمناً تجهیزات برقی پرمصرف نباید از ساعت 11 صبح تا 17 بعد از ظهر وارد مدار شوند.

وی با اشاره به پاداش رعایت الگوی مصرف سال گذشته گفت: امسال تا 2.5 برابر الگوی مصرف پاداش تعلق می گیرد و به ازای هر کیلووات کاهش مصرف 2000 تومان به مشتریان تعلق می گیرد بنابراین به زودی شاهد صدور قبوض جدید خواهیم بود و مردم تاثیر رعایت این الگوی مصرف را خواهند دید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا