مطالب میجیک

رشته های مهارتی ویژه بانوان در کشور ایجاد می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی جمعه شب در نشست اقشار مختلف بانوان آذربایجان غربی در ارومیه افزود: بر اساس این تفاهم نامه و تفاهم نامه دانشگاه جامع علمی کاربردی از دانشجویان علاقه مند دریافت می شود.

با اشاره به لزوم افزایش جمعیت کشور، به تشکیل ستادهای جمعیتی و افزایش جمعیت اشاره و خاطرنشان کرد: برای حمایت از جوانان ساخته شده است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت برای مبارزه با فساد و رانت، جلوگیری از تورم هولناک و رواج یارانه ها، به نقش زنان در جهاد روشنگری در جامعه اشاره کرد و از مادران خواست با مدیریت صحیح هزینه های خانواده و بصیرت افزایی این اصول را به کار گیرند. هدف این است که یارانه ها برای کمک ها رواج یابد.

وی همچنین به تعدادی از مسائل مربوط به زنان از جمله ازدواج اجباری و طلاق دختران، مرخصی زایمان و شبانه روزی برای دانشجویان متاهل و تعریف جایگاه ویژه مادران و نوزادان برای حمایت از فرزندان اشاره کرد. حمل وی بیان کرد: باید با حمایت دولت و کمک نهادهای مردمی منطقه برای رفع مشکل تلاش کنیم.

ارتقای توانمندی های بانوان استان از طریق توسعه گردشگری و ایجاد بازار شعله ور مخصوص به خود. گیر تخصیص اعتبارات مناسب برای پوشش دختران بازمانده از تحصیل و لزوم افزایش سرمایه گذاری برای ارتقای سلامت زنان در این ولایت از دیگر تاکیدات معاون رئیس جمهور است.

در این جلسه نمایندگان بانوان استان به بیان درخواست ها و دغدغه های مناطق مختلف پرداختند.

دکمه بازگشت به بالا