مطالب عمومی

راه های تشخیص وکیل پایه یک خوب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، با شرایط اقتصادی کنونی همه نمی توانند وکیل بگیرند و حتی کسانی که می توانند در انتخاب وکیل اشتباه نکنند.

به ترتیب اولویت؛

استعلام وکلای پایه اول

علم حقوق

سوابق وکیل

تخصص وکیل

اخلاق

حق الوکاله عادلانه

پرونده را دنبال کنید

موفقیت در پرونده

درخواست از وکیل اولین قدم است

درخواست از وکیل یکی از اولین راه ها برای شناسایی یک وکیل پایه خوب است. برای این کار کافی است عبارت جستجوی «وکیل مرکزی» را در موتور جستجو وارد کرده و سپس نام و نام خانوادگی وکیل مورد نظر خود را وارد کنید.

در مرحله بعد در صفحه نمایش داده شده عکس، شماره پروانه وکالت، شماره تماس و آدرس وکیل مورد نظر و از همه مهمتر اینکه وکیل جوان، کارآموز یا بازنشسته است را نشان می دهد.

اگر در منطقه البرز زندگی می کنید می توانید به صفحه مراجعه کنید وکیل در کرج برای دسترسی به لیست کامل وکلای تایید شده به سایت پارس وکیل مراجعه کنید. شماره پروانه وکالت نیز در صفحه هر وکیل درج شده است.

علم وکالت دومین موضوع مهم است

دانش وکیل دومین موضوع مهم برای شناسایی یک وکیل پایه یک خوب است، حال سوال این است که چگونه می توان دانش وکیل را سنجید؟ یک وکیل قوی از لحاظ نظری می تواند شما را به نتیجه دلخواه راهنمایی کند، برخی دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و برخی دارای دکترای حقوق هستند.

شاخه های حقوقی به چند دسته تقسیم می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد: حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق بین الملل، حقوق جزا و … که همانطور که از نام آن پیداست می تواند تعیین کننده تخصص وکیل باشد. اما در نهایت برای دسترسی به این اطلاعات باید به صفحه وبلاگ وکیل مراجعه کنید و راه دیگری وجود ندارد.

اگر ساکن البرز و کرج هستید می توانید با مراجعه به سایت مرجع پارس وکیل به وبلاگ کلیه وکلا و صفحات اختصاصی دسترسی پیدا کنید.

در این سایت وکلا بر اساس جنسیت از هم جدا شده اند و دسترسی به صفحه را برای شما آسان کرده اند خانم وکیل در کرج وارد شوید و اگر به دنبال وکیل هستید به آن صفحه بروید وکیل مرد در کرج نگاهی بیاندازید.

چگونه یک وکیل پایه خوب را شناسایی کنیم، با ما همراه باشید.

سوال یک وکیل

تبصره وکیل سومین اصل مهم است

چگونه تاریخچه وکلا را بدانیم؟ بسیاری از افراد نمی دانند که سابقه وکالت در پروانه وکالت لحاظ شده است، 4 رقم اول پروانه وکالت نشان دهنده سال وکالت شدن وکیل است.

متأسفانه برخی از وکلا با ارائه سوابق نادرست موجب خسارت و فریب موکلان خود می شوند. اما سال ها فعالیت نشان دهنده سابقه وکالت نیست! ممکن است یک وکیل 8 سال مجوز پایه گرفته باشد اما در این مدت نتواند به 10 پرونده رسیدگی کند. بنابراین سعی کنید تعداد پرونده های تکمیل شده را اندازه گیری کنید.

تخصص وکیل چهارمین اصل مهم است

تخصص وکیل موضوع بعدی است که بسیار مهم است، زیرا ممکن است وکیل در کار خود فقط پرونده های کیفری انجام داده باشد اما موکل درخواست طلاق یا موضوع ملکیت داشته باشد! این موضوع را نادیده نگیرید زیرا بسیار مهم است.

اخلاق حرفه ای از اصل پنجم

اخلاق حرفه ای نکته پنجم است، وکیل باید شأن یک وکیل را داشته باشد و مانند یک وکیل واقعی عمل کند، تا موکل احساس بدی نداشته باشد، باید به اخلاق وکیل توجه کند و سعی کند وکیلی را انتخاب کند که شنونده و منصف شما باشد.

حق الوکاله عادلانه

حق الوکاله عادلانه، نکته ششم، در شرایط اقتصادی کنونی افراد کمی هستند که شرایط حساس موکل را درک کرده و با آنها برخورد کنند، اما برخی از وکلای خوب در کشور ما هستند که حق الوکاله اقساطی را نیز برای موکل در نظر می گیرند. سعی کن یه همچین وکیلی پیدا کنی

پرونده را دنبال کنید

یک وکیل پایه خوب وکیلی است که دائماً موکل را در جریان پرونده قرار دهد و نگرانی های موکل را برطرف کند.

موفقیت در پرونده

بالاخره وکیل موفق در پرونده و وکیلی که ضامن حسن است یا خیر؟ وکیلی که تضمین کند مرتکب جرم کیفری شده و موکل می تواند از او شکایت کند. وکلای دادگستری باید با موکل خود صادق باشند و تمام حقیقت پرونده و احتمالات پرونده را به آنها بگویند.

اخرین حرف

شاید این نکات 10 دقیقه از وقت شما را بگیرد، اما نتایج باعث می شود تا آخر عمر از رنج و عذاب در زمینه حقوقی جلوگیری کنید.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن نظری ندارد.

دکمه بازگشت به بالا