برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

رازهای موفقیت در استفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز

 

موفقیت من بعد از سه ماه تلاش شبانه روزی در حوزه ی انواع آجر اتفاق افتاد. من تمام سعی خود را کردم و خوشبختانه این محصول بازار خوبی داشت و توانستم به نتیجه ی مطلوب برسم. بیشترین تمرکز من بر روی آجرهایی بود که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهید شد.

آجر سفالی سقفی   

کاربرد انواع آجر برای ساختمان‌سازی بسیار زیاد است، با ظاهری توپر، توخالی، متخلخل و سوراخ‌دار ساخته می‌شوند که هر کدام از این مدل‌های آجرها کاربرد‌های خاصی نیز دارند. مصرف آجر در ساختمان سازی از گذشته تا به امروز زیاد بوده است.

آجر جزء مصالح پر فروش مراکز پخش مصالح ساختمانی است. آجرهای توپر مقاومت بالایی دارند و برای ساخت دیوارهایی که باربر هستند بسیار مناسب هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آجرهای توخالی و سوراخ‌دار دارای سوراخ‌های متعددی هستند، آجرهای متخلخل دارای منفذ بودند و این آجرها به روش پرسی ساخته می‌شوند. این المان‌ها از نظر کاربرد به انواع آجر و آجر مهندسی و آجر معمولی تقسیم می‌شوند. از این نوع آجر‌ها معمولاً بیشتر در پی‌سازی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این نوع آجر‌ها مقاومت فشاری بالایی دارند پس از این جهت ظرفیت باربری آن‌ها بالا بودند و از آن‌ها در ساخت دیوارهایی که حمال و حائل هستند بیشتر استفاده می‌شود.

آجر فشاری اصفهان 

کاربرد آجر در ساخت و ساز همیشه رواج داشته است، آجرنما همانطوری که از نام آن پیدا است بیشتر برای نماکاری ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. طرز تهیه یا به صورت دستی است و یا به صورت ماشینی. این نوع آجرها بدون اندودکاری نصب می‌شوند. نوع آجر مهندسی با آجر معمولی بسیار متفاوت است. ظاهراً این آجر نیمه شفاف بوده است و مقاومت آن به دلیل تکامل بسیار زیاد بالاتر می‌رود. تحمل بار بسیار زیاد از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این نوع آجرها می‌باشد و آجرهای معمولی بیشتر برای کارهای ساختمانی مورد استفاده می‌شوند که یا به صورت ماشینی یا به صورت دستی تولید می‌شوند. جنس این مصالح پرکاربرد متفاوت است و انواع مختلفی دارد که آن‌ها عبارتند از: نوع لعابی، سفالی، نسوز، ماسه آهکی، فشاری و ماشینی می‌باشد. یکی از انواع اشکال آجر برای ساختمان سازی آجرهای ماشینی هستند، آجر‌های ماشینی معمولاً سوراخ‌دار هستند و در صورتی که بخواهند از آن‌ها در ساختمان‌ها استفاده کنند معمولاً سوراخ‌های آن را با ملات پر می‌کنند تا بتواند استحکام و مقاومت سازه را بالا ببرند. تعداد سوراخ‌هایی که در این نوع آجر‌های ماشینی وجود دارد که ۸ تا ۱۰ عدد می‌باشد. اصولاً به دلیل محکم بودن و استحکام بالایی که آجرهای ماشینی دارند معمولاً برای ساخت دیوار و در مرحله سفت کاری از این نوع آجر‌ها استفاده می‌شود.

آجر نسوز آذرخش 

یکی از جدیدترین انواع آجرها، است که به علت مزیت‌های بسیار زیادی که دارد در ساختمان‌های امروزی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این آجر یک نوع عایق حرارتی است که می‌تواند علاوه بر اینکه از اتلاف انرژی جلوگیری کند، همچنین می‌تواند در برابر گرما و حرارت نیز از خودش مقاومت بالایی را نشان دهد.

ملاتی که در سوراخ‌های این نوع آجرها ریخته می‌شود می‌تواند مقاومت و استحکام این آجرها را بالا ببرد. این نوع آجرها قیمت مناسبی دارند و قابل استفاده در تمامی پروژه‌های ساختمانی هستند. آجر ماسه آهکی از ترکیبات شیمیایی ساخته می‌شود و آن‌هاخرید آجر نما از شرکت معتبر می تواند خیال سازنده و معمار را از بابت کیفیت و همچنین طول عمر نمای ساختمان آسوده سازد. در این مقاله به معرفی شرکت امیران نما و همچنین بررسی تولیدات این شرکت می پردازیم. اگر شما نیز برای نمای ساختمان و یا دکوراسیون داخلی ساختمان خود به دنبال بهترین آجر نسوز هستید، با ما تا پایان همراه شوید.

شرکت امیران نما برترین تولید کننده  در کشور

شرکت امیران نما از برترین تولید کنندگان آجر نسوز در کشور است. این شرکت از سال ۱۳۸۸ با به روز سازی تجهیزات و همچنین گسترش زمینه های فعالیت خود، اقدام به تولید انواع مدل های آجر نما، از قبیل آجر نما قزاقی، آجر نسوز سفید و مشکی و آجر های دکوراتیو کرده است. شرکت امیران نما به پشتوانه چند نسل تجربه در زمینه تولید سنتی آجر نما، توانسته برترین محصولات را تولید و روانه بازار نماید. با گسترش شرکت امیران نما از سال ۱۳۸۸ و بهره گیری از برترین تجهیزات روز دنیا، این شرکت اقدام به تولید روزانه ۶۰ تن آجر مرغوب، با بالاترین کیفیت و استحکام کرده است. پرسنل مجرب و حرفه ای این مجموعه، در مساحت ۱۱۰۰۰ متر مربع کارخانه این شرکت، برترین آجر های نما را در رنگ بندی های متنوع و زیبا تولید و روانه بازار می کنند. تولید برترین محصولات و بهره گیری از برترین تجهیزات، این شرکت را موفق به اخذ گواهی نامه ایزو ۹۰۰۱ کرده است. علاوه بر گواهینامه ایزو ۹۰۰۱، شرکت امیران نما استاندارد CE اروپا، که نشان از کیفیت، استحکام و همچنین رضایت مشتری هست را نیز اخذ کرده است. محصولات این شرکت همگی تاییدیه سلامت و همچنین بیمه تضمین کیفیت دارند و معماران و ساختمان سازان بزرگ می توانند با خیالی آسوده، محصولی مرغوب را خریداری نمایند و ساختمانی زیبا بسازند. مهمترین هدف این شرکت تولید محصول درجه یک و مطابق با استانداردهای جهانی برای جلب هر چه بیشتر رضایت مشتری است. تجهیزات مورد استفاده در این کارخانه، برترین تجهیزات روز دنیا است و به همین دلیل آجر نسوز های تولید شده در این کارخانه از کیفیت، استحکام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است.

از آجر نسوز در چه مکان هایی استفاده می شود؟

اکنون که با شرکت امیران نما آشنا شدید، بهتر است بدانید که از آجر نسوز علاوه بر نمای ساختمان در بسیاری از مکان های دیگر نیز استفاده می شود.

مهم ترین کاربرد های انواع آجر نسوز عبارتست از:

  • نمای اصلی ساختمان در کنار دیگر مصالح مانند سنگ و چوب
  • ساخت شومینه و باربیکیو
  • طراحی دیوارهای خاص و تزئینی در منزل و محل کار
  • نمای داخلی رستوران ها و کافی شاپ ها
  • طراحی فضایی شیک و سنتی در سالن های سینما و تئاتر
  • کفپوش باغ، پارکینگ و پیاده رو ها
  • و…

زیبایی آجر نسوز در کنار استحکام و طول عمر بالایی که دارد، دلیل اصلی کاربرد گسترده این مصالح ساختمانی است.

از دیگر مزایای آجر های نسوز می توان به، رنگ بندی جذاب، مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی، مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، نسوز بودن، طول عمر بالا، ایجاد عایق بسیار خوب صدا، سرما و گرما و همچنین همخوانی با محیط زیست اشاره کرد.

بهترین آجر نسوز برای نمای ساختمان کدام است؟

اکنون که با کاربرد گسترده آجر نسوز آشنا شدید و دلیل برتری این مصالح را بر دیگر مصالح متوجه شدید، بهتر است با چند مدل از برترین تولیدات شرکت امیران نما آشنا شوید.

همانطور که می توان از نام این آجر متوجه شد، پیشینه این آجر به کشور انگلستان باز می گردد. این آجر نما بیشتر در رنگ های قرمز، قهوه ای، جگری تولید می شود.

این آجر نما یکی از بهترین گزینه ها برای نمای خارجی ساختمان است، مخصوصا اگر  رنگ نمای ساختمان باشد.

کیفیت ساخت بالا، نداشتن شوره بعد از گذشت زمان، طول عمر بالا، رنگ بندی متنوع و زیبا، ایجاد عایق بسیار خوب حرارت و صدا و همچنین نصب آسان از مهم ترین ویژگی های این آجر نمای زیبا است.

بسیار آجر نمای انگلیسی را در کنار چوب و سنگ استفاده می کنند. زیرا ترکیب رنگ این آجر در کنار دیگر عناصر طبیعی بسیار زیبا و دیدنی است.

یکی از پرکاربرد ترین آجر ها در ساخت نمای ساختمان ها، آجر نمای شاموتی است.

در ترکیبات این آجر از اکسید سیلیسیوم و همچنین اکسید آلومینیوم استفاده می شود. رنگ بندی زیبا و در عین حال متنوع این نوع آجر، از دیگر دلایل کاربرد گسترده آن است.

آجر نمای شاموتی در ابعاد ۷*۳۱*۲.۵، ۳.۵*۳۱*۲.۵، ۱۰*۶۰*۲.۵ و همچنین در ابعاد ۵.۵*۲۶*۲.۵ تولید می کنند.

با توجه به اینکه رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در نمای ساختمان است، آجر نمای سفید می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد.

را از خاک نسوز در دمای ۱۳۰۰ درجه سانتی گراد تولید می کنند.

درجه حرارت بالا در هنگام تولید این آجر زیبا، باعث می شود تا آجر نما سفید مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. آجر نما سفید در طولانی مدت شوره نمی زند و همچنین عایق بسیار خوب گرما و سرما نیز می باشد.

یکی دیگر از پرطرفدار ترین تولیدات شرکت امیران نما، آجر نسوز مشکی است. در ترکیبات آجر نمای مشکی امیران نما از منگنز استفاده می شود. ترکیب این آجر در کنار دیگر مصالح مانند چوب و سنگ می تواند نمایی بسیار زیبا و خیره کننده ایجاد کند. بسیاری این آجر را در کنار بندکشی سفید استفاده می کنند که باعث نمای بسیار زیبایی می شود. آجر نمای مشکی شوره و سفیدک ندارد و در طولانی مدت نیز نیازی به رسیدگی و تعمیرات نخواهد داشت.

بهترین روش برای خرید آجر نسوز درجه یک نما

شناخت بهترین شرکت تولید آجر نمای مرغوب و با کیفیت، اولین و مهم ترین گام در خرید محصولی مرغوب و درجه یک است.

اکنون که با شرکت امیران نما و همچنین تولیدات این شرکت آشنا شدید، زمان آن رسیده تا بهترین آجر نسوز را مطابق با سلیقه خود برای ساختمان تان انتخاب نمایید.

خرید آجر نسوز از این شرکت، خیال شما را از بابت تهیه محصولی مرغوب و درجه یک آسوده خواهد کرد.

از مهم ترین ویژگی های محصولات شرکت امیران نما می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • استفاده تجهیزات به روز و درجه یک در تولید آجر
  • تولید آجر با مرغوبترین مواد اولیه با تضمین بالاترین کیفیت ممکن
  • به کارگیری کادر مجرب و حرفه ای در تولید آجر
  • تضمین بهترین قیمت آجر نسوز نما
  • تنها کارخانه ضمانت کننده کیفیت آجر نسوز تا ۱۵ سال
  • ارائه بیمه نامه معتبر برای اثبات کیفیت محصولات

تولید انواع آجر نما در رناستفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز مزیت های زیادی دارد. امروزه، استفاده از این آجرها به وفور دیده می شود اما آیا علت این موضوع را می دانید؟ در وهله اول، استفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز موجب می شود ساختمان از نظر زیبایی و مقاومت در سطح ایده آلی قرار بگیرد. هم چنین، آجر نسوز به دلیل اینکه از مواد معدنی ساخته می شود، تحت شرایط آب و هوایی نامناسب دچار پوسیدگی، جلبک زدن و شوره زدگی نمی شود.

مواد تشکیل دهنده این آجرها، عموما مواد معدنی و ترکیبات مصنوعی هستند. نوجه داشته باشید که استفاده از این مواد اولیه نه تنها برای محیط زیست مضر نیست، بلکه به دلیل استفاده از مواد معدنی، به سادگی قابل بازیافت خواهد بود. در ادامه این مطلب به رازهای موفقیت در استفاده از در ساخت و ساز خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

مزیت های استفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز

  • آجر نما نسوز باعث کاهش مصرف سوخت های فسیلی می شود.
  • آجر نما نسوز دارای ماندگاری بسیار زیادی است.
  • هزینه نگهداری نمای آجر نسوز بسیار پایین است.
  • آجر نسوز در جهت بهینه سازی مصرف انرژی تولید می شود.
  • آجر نما نسوز رنگارنگ بوده و دارای تنوع الهام بخش است.
  • آجر نما نسوز ایمن و محکم است.
  • آجر نما نسوز در برابر کلیه شرایط آب و هوایی مقاوم است.
  • طراحی معماری با استفاده از آجر نما نسوز بسیار متنوع است. ()

آجرنسوز در نماسازی ساختمان

آجر نسوز یکی از مصالح ساختمانی محبوب و پراستفاده در صنایع ساخت و ساز است. نماسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از آجر نسوز کار ساده تری خواهد بود. چرا که این آجر قیمت مناسبی دارد، در برابر شرایط بد آب و هوایی مقاوم است، در اشکال و ابعاد مختلفی تولید می شود، دارای رنگبندی کامل و طبیعی است، در برابر حرارت تا 1200 درجه مقاوم است و مواد اولیه تشکیل دهنده آن برای محیط زیست مضر نیستند. این مزایا موجب شده است که استفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز تبدیل به یکی از مصالح پرطرفدار شود. درحال حاضر، در ساخت اغلب نماسازی ساختمان ها از آجر نسوز استفاده می شود.

علت استفاده از آجر نسوز در ساختمان سازی

شاید برای شما هم سوال باشد که علت استفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز چیست و چرا این مواد ساختمانی بسیار محبوب است؟ استفاده از آجر نسوز علاوه بر مزیت های ذکر شده در پاراگراف های قبل، ویژگی های دیگری نیز دارد. در حقیقت، این ویژگی ها زمانی اهمیت پیدا می کنند که ساخت و ساز به پایان رسیده باشد. در ادامه به شرح ویژگی ها خواهیم پرداخت:

تولید آجر در خانه | تولید آجر نسوز کوره

جلوگیری از اتلاف انرژی

اتلاف انرژی و مصرف بیش از حد آن یکی از معضلات کشور ما بوده که همواره موجب شده است در برخی مناطق انرژی های مورد نیاز زندگی نظیر گاز و برق به مقدار کافی وجود نداشته باشد. در حقیقت، بسیاری از مناطق دور افتاده به دلیل استفاده نامناسب برخی افراد، از نعمت برق و گاز محروم هستند.

جلوگیری از اتلاف انرژی یکی از ویژگی های مثبت آجر نسوز است. این دارای جرم حرارتی بالایی است؛ یعنی جذب گرما در آجر نسوز نسبت به سایر مصالح ساختمانی، کمتر است. این موضوع موجب می شود در فصول گرم سال، حرارت ناشی از تابش آفتاب تاثیری برروی دمای ساختمان نداشته باشد. از سوی دیگر، آجر نسوز در فصول سرد سال بالعکس عمل می کند؛ یعنی از خروج حرارت داخل ساختمان به محیط سرد بیرون جلوگیری می کند.

بدون نیاز به مراقب زیبا هستند

یکی از ویژگی های مهم آجر نسوز مقاومت بالا در برابر حرارت، سرما و بارندگی است. این موضوع موجب شده است نیازی به مراقب و ترمیم نداشته باشد. این آجر ها عموما طول عمر بالایی دارند و در برابر سایش، پوسیدگی و شوره زدگی مقاوم هستند.این ویژگی ها و جلوه زیبای آجر نسوز، موجب شده است استفاده از آن تبدیل به انتخاب اول اغلب مشتریان شود.

قابلیت بازیافت

یکی از رازهای موفقیت در استفاده از آجر نسوز در ساخت و ساز، قابلیت بازیافت و حفظ محیط زیست در برابر خطرات ناشی از مصالح شیمیایی است. همانطور که در پاراگراف اول اشاره شد، آجر نسوز از مواد معدنی و برخی مواد مصنوعی تشکیل می شود. در وهله اول، این مواد اولیه موجب می شوند که طول عمر آجر نسوز در مقایسه با سایر مصالح بیشتر باشد. در وهله دوم، شرایط بازیافت آجر نسوز امکان پذیر می شود. یعنی زمانی که عمر مفید آجر به پایان رسیده است، فرایند تخریب و بازیافت آن به راحتی صورت می گیرد.

  • گ و ابعاد متنوع
  • و….

عبارتند از سیلیکات کلسیم می باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا