مطالب میجیک

رابطه بین سرطان پستان و سرطان پستان – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

به گزارش آنلاین نیوز ، “خاکستری فریزر »رئیس گروه تحقیقات دانشگاه لومالیندا ایالات متحده ، در این نوار وی گفت: “داده های تخمینی بسیار قوی است.” ای نشان داده شده است که پستان در زنان باعث سرطان پستان می شود. یک چهارم تا یک سوم لیوان شیر در روز با 30 درصد افزایش خطر ابتلا به سرطان پستان همراه است.

وی گفت: “نوشیدن یک لیوان شیر در روز با افزایش 50 درصدی خطر ابتلا به سرطان پستان همراه است.” علاوه بر این ، نوشیدن 2 تا 3 فنجان شیر در روز خطر 70 تا 80 درصد را افزایش می دهد.

محققان رژیم غذایی حدود 53،000 زن آمریکای شمالی را طی 8 سال بررسی کردند. همه زنان در ابتدای مطالعه مبتلا به سرطان پستان نبودند.

در پایان این مطالعه ، 1057 مورد جدید از سرطان پستان تشخیص داده شد. هیچ ارتباطی بین شیردهی و سرطان پستان یافت نشد. اما در مقایسه با شیر کم چرب یا لبنیات ، مشخص شد که رژیم غذایی با کالری زیاد و شیر با افزایش خطر ابتلا به سرطان پستان همراه است.

محققان اظهار داشتند كه هیچ تأثیر قابل توجهی در ترکیب پنیر و ماست وجود ندارد.

محققان با داشتن رابطه جنسی در شیر مادر ، خطر ابتلا به سرطان پستان را با شیردهی مرتبط کرده اند ، زیرا 75 درصد گاوها در حین شیردهی باردار هستند. . سرطان پستان در زنان نوعی سرطان است که از سرطان محافظت می کند.

دکمه بازگشت به بالا