مطالب میجیک

دو زن در کابینه‌ام حضور خواهند داشت/ خانه داری باید شغل محسوب شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محسن رضایی ، عصر امروز (سه شنبه) با دیدار با گروهی از زنان و دختران در ستاد زنان ، از تلاش ها برای افزایش مشارکت شهروندان تجلیل و از برنامه دولت برای “اقدام و تغییر” حمایت کرد. گفت: من ، محسن رضایی ، یک سرباز بومی ، آمده ام ام با یاری خدا ، من حقوق همه ایرانیان ، به ویژه زنان محبوب ، مغرور و سخت کوش را حفظ خواهم کرد.

وی با نشان دادن اینکه ایران ما بدون مشارکت زنان ایران نخواهد بود و زنان ما باید در سرزمین ایران اسلامی از حق و حقوقی برخوردار شوند ، افزود: “این آرزوی من است و ما باید کار فداکارانه مادران و زنان ایرانی را که خانه دار مقدس کار می کنند ، در نظر بگیریم. ”و پرداخت کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اصرار دارد: اطمینان حاصل کنید که من از حقوق شما اطلاعی ندارم نه یم، زیرا زنان آینده ایران را می آفرینند. مسائل مربوط به خانواده و جمعیت و تربیت فرزندان به نقش های آگاهانه زنان و زنان احتیاج دارد. مسائل مربوط به بهداشت خانواده و ایجاد یک محیط سالم به عملکرد زنان بستگی دارد. زنان نباید توسط مدیرانی که کاری جز آواز خواندن ، صحبت کردن و قول دادن و نادیده گرفتن حقوق زنان انجام نمی دهند ، نادیده گرفته شوند.

رضایی با پرسیدن اینکه آیا با پیامبر خدا نیستی (ص)، حضرت خدیجه (د) ما نمی بینیم؟ع)، حضرت فاطمه (د) نادانی؟ مگر در قیام امام حسین (ع)، حضرت زینب (د) نادانی؟ در تاریخ و تکامل بشری است که زنان وجود ندارند اند؟ در یک جمهوری اسلامی ، ما باید بیش از هر سیستم سیاسی به 50 درصد از جمعیت کشور توجه کنیم.

وی گفت: وقتی گفتم که ما می خواهیم خانه را مانند روش های صوتی و سر و صدایی که آقای رضایی به کار می برد ، در نظر بگیریم ، چرا می خواهید این کار را انجام دهید و از کجا پول گرفتید؟ آیا امکان انجام این کار وجود دارد؟ ما سالانه 137 میلیارد دلار ، بیش از ششصد هزار میلیارد پول دولتی به کسانی می دهیم که حق مالکیت این کار را ندارند. بخش را ذخیره کنید جوی اگر این کار را می کردیم ، می توانستیم یارانه ای معادل 450،000 تام و حقوق زنان خانه دار بگیریم که بیش از این مبلغ پرداخت خواهیم کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: شما یک خانواده چهار نفره هستید هیچ کدام وجود ندارد سعی کنید که آنها یارانه حدود چهار هزار نفر تا 450 تومان دریافت می کنند ، به عبارت دیگر ، یک میلیون ، هشتصد هزار نفر تومان وجود دارد. با این مبلغ ، بار از دوش زندگی و باران خانواده برداشته می شود. اگر به زنان خانه دار این حق را بدهیم که وقت خود را برای مراقبت از فرزندانشان بگذرانند و بتوانند از سلامت خانواده مراقبت کنند و سوالات مانند کرونا ، بیایید او را خجالتی نکنیم و همه مشکلات بهداشتی خانواده را شروع نکنیم ، این امر باعث می شود که سلامت و تحصیلات ایرانیان برای نسل بعدی و برای پولی که تأمین می شود و سرمایه گذاری برای آموزش و پرورش بهتر است. و سلامتی.

رضایی می افزاید: غم و اندوه مادر را تجربه می کند کل پتنی و بی ادبی که انجام می شود و ناراحتی داخل خانه بی اهمیت نیست. آه تو مردم از حقوق زنان عصبانی هستند ، اگر او سرقت نکرد ، نباید این کار را انجام دهند عرضه از این پول برای خانم های خانه دار بترسید. ما پول را برای خودشان می گیریم برای دریافت کلیک کنید گردانیم

وی با تأکید بر اینکه ما باید از ظرفیت همه زنان در دولت ایالتی استفاده کنیم ، گفت: اول از همه ، من حداقل دو زن را به عنوان اعضای کابینه در کابینه انتخاب می کنم تا به شأن زنان احترام بگذارم. زنان می توانند کارآفرین باشند ، می توانند شرکت کنند و موسسه او می تواند اقتصاددان باشد. حضرت خدیجه (د) او یک زن ثروتمند در مکه بود و پول حضرت خدیجه (س) به پیامبر خدا کمک کرد (ص) دین او را گسترش دهید. بنابراین زنان ایرانی ممکن است نقشی در ایجاد ثروت داشته باشند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ساده ترین راه برای شرکت زنان در توسعه ایران ، مشارکت و سرمایه گذاری در بانک طلا است. طلایی که زنان در بانک های طلا نگهداری می کنند علاوه بر حفظ ارزش آن ، روی طلا نیز اعمال می شود و این بانک ها از پول ملی حمایت می کنند و پول ملی را تقویت می کنند. با بانک طلا ، دارایی های زنان ایرانی از کشور تولیدی نیست آن را بیرون بیاورید و هر ساله سود برای طلای شما مهم است. این کار آسان و عملی است و برای خانم ها مفید است.

رضایی گفت: ما برای همه خانم هایی که می خواهند مشاغل مستقر در خانه را راه اندازی کنند خدمات و امکانات ارائه می دهیم. این امر در چندین کشور آسیایی تجربه شده و به تقویت تولید ملی کمک کرده است. کار با فرزندان آنها در کشورهایی مانند تایوان به تولید ثروت باز می گردد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت 50 درصد مردم یعنی زنان می تواند اقتصاد کشور را جهش کند. وضعیت کنونی جامعه و کشور ما هنوز مطلوب نیست. اگر ایران دهان باز کند ، آنگاه به او گفته می شود که حالم خوب نیست.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می بینید ترکیه از من جلوتر است ، افزود: ببینید ، محیط زیست و آب زمین من آسیب می بیند و من پایین می روم. ایران می گوید آسمان مرا به ترکیه می بخشد اند و هواپیماهایی که در آسمان ترکیه ، قطر و امارات پرواز می کنند. ایران می گوید که رونق بندر من را به دوبی و فجیره آورد اند.

رضایی گفت: جنگ طلا است که در ایران ساخته می شود و برخی از آنها رو به روی هم بودند تا ذهن مردم را قطع کنند و پس از چند سال دولت دیگری را به وجود آورد و پیشرفتی وجود ندارد. ما باید به این وضعیت پایان دهیم.

او گفت: “من آمده ام.” ام به عنوان میهن پرستان ، با کمک شما می توانیم به این وضعیت پایان دهیم آن شاعر خداوند شما را با داشتن یک دولت قدرتمند ، کارآمد ، مسئول و پاسخگو برکت دهد ساخته شده ما زنان ، پرچمداران و پیشگامان این دولت را برای شما به ارمغان می آوریم.

دکمه بازگشت به بالا