اقتصادی

دومین رکورد تناژ تولیدی تاریخ فولاد اکسین شکسته شد

میجیک/خوزستان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با بیان اینکه دومین رکورد تناژ تولید در تاریخ فولاد اکسین در سال گذشته شکسته شد، گفت: اکسین در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا پیشرو است.

علی محمدی در گفت وگو با میجیک، با بیان اینکه اکسین در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا پیشرو است، اظهار کرد: در سال 1402 با وجود محدودیت های انرژی در حوزه گاز و برق، شرکت فولاد اکسین از خوزستان توانست رکورددار شود. این دومین رکورد تولید در تاریخ کشور است

وی افزود: طبق برنامه سال گذشته 656 هزار تن تولید هدف گذاری شد اما با تلاش کارشناسان و کارگران این شرکت 720 هزار تن تولید به ثبت رسید که نشان دهنده رشد 10 درصدی است و اکثریت تولید. به عنوان یک API و محصول ارزش افزوده. فوق رزرو شده است.

محمدی تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین به عنوان اولین تولید کننده محصولات با استاندارد API در خاورمیانه 90 درصد از تولید خود را به این نوع محصول اختصاص می دهد که نسبت به رکورد قبلی 30 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این بین ثبت رکورد راندمان کیفیت تولید 98 درصد نتیجه بسیار خوبی در حوزه تولید است که نقش بسیار مهمی در سود شرکت دارد به نحوی که سود 76 درصدی را برای شرکت به همراه دارد. . و 66 درصد از سود شرکت رشد داشته است

محمدی بیان کرد: همچنین فولاد اکسین با وجود محدودیت های انرژی که منجر به قرمز شدن و بعضاً توقف تولید در بسیاری از واحدهای تولیدی می شود، رکورد 94 درصد تجهیزات آماده بهره برداری را به ثبت رساند که موفقیت قابل توجهی محسوب می شود.

وی افزود: امیدواریم با شکستن سقف انرژی در سال 1403 همراه با عزم قوی و تلاش بالای نیروی انسانی شرکت شاهد تداوم رکوردشکنی در زمینه های مختلف این شرکت باشیم.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا