مطالب میجیک

دهه فجر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حسن باقری پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل در پیامی فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی (ع) را تبریک گفت.آ) فرمود: امروز شیعه علی(ع)آ) او در شکل‌گیری حاکمیت و ارزش‌های دینی پیشگام بود و امروز به وجود امام پیشوا که اساس و محور جامعه اسلامی است، می‌بالیم.

وی از دهه فجر به عنوان قدرت نرم کشور یاد کرد و گفت: رویکرد و راهبرد اصلی برنامه برای گرامیداشت دهه فجر امسال این است که جهاد تبیینی مهم ترین موضوع کشور است.

رئیس شورای هماهنگی دعوت اسلامی استان اردبیل گفت: امروز در سایه جهاد تبیین به راحتی می توان افرادی حاضر و آماده را در صحنه های مختلف دید و روحیه اجتماعی نیز در سایه تبیین متجلی می شود. جهاد.

حجت الاسلام باقری رویکرد دوم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برنامه دهه فجر را تقویت وحدت و انسجام ملی عنوان کرد و افزود: پرهیز از دو قطبی سازی کاذب، رعایت وحدت و انسجام ملی در کشور ضروری است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر این 2 عنصر در صحنه های مختلف نیازمند حضور جوانان و نوجوانان هستیم و محور اصلی توطئه دشمن این گروه است و در این جنگ مشترک و شناختی جوانان. . و نوجوانان نیاز به درک و تمرین بینش دارند.

حجت الاسلام باقری حفظ جایگاه زن و نقش انقلاب اسلامی در هویت بخشی به این قشر را یادآور می شود و می افزاید: در همه عرصه ها زنان حضور پررنگ تری دارند و البته حضور بی نظیر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ هشت ساله.

وی شادابی و نشاط آحاد جامعه را در جشن آغاز 45 سال پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مساجد، هیئات مذهبی و محلات یادآور شد و تصریح کرد: برنامه امسال بر اساس روز ماه مبارک رمضان است. رجب جشن میلاد حضرت علی(ع)آ) و مبعث با روحی متفاوت نسبت به سال های گذشته جشن گرفته می شود.

حجت الاسلام باقری از خانواده اردبیلی خواست تا در این جشن حضور داشته باشند و تلاش کنند تا به احترام حال حاضر بیش از پیش به این انقلاب توجه کنند و بیش از گذشته حمایت کنند.

وی با تبیین اهمیت تبیین جهاد گفت: نسخه نجات دهنده و شفابخش کشور تبیین جهاد است که می تواند کشور را از تهدیدات و توطئه های دشمن نجات دهد.

حجت الاسلام باقری پیشرفت های کشور را در حوزه پزشکی، علم و فناوری جدید، فرهنگی، سیاسی، دینی و … ذکر کرد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی متخصصان و فوق تخصص های زیادی در زمینه های مختلف تربیت کردیم. رشته های پزشکی

وی به تشریح دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: دفاع مقدس گنجینه ای است که باید در همه حال گفت و عظمتی را که رزمندگان اسلام خلق کردند برای نسل جوان گفت.

حجت الاسلام باقری افزود: در این جنگ هشت ساله نه تنها یک متر از این کشور را در اختیار دشمن قرار ندادیم، بلکه در زمان قاجار و پهلوی با تمام احترام به غرب و شرق ایستادیم. بسیاری از حاکمیت و مرزهای جغرافیایی کشور برای ایران از دست رفته است.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در مواجهه با روند پاکسازی رژیم پهلوی با رویکرد جهادی باید کارآمدی و عزت جمهوری اسلامی ایران را در قالب دستاوردهای بزرگ بازگو کنیم تا همه بدانند. . این نظام چه تلاش مؤثری برای آزادی و استقلال و سربلندی این کشور کرده است

حجت الاسلام باقری افزود: دشمن با تحریف و کتمان مشکل تلاش می کند نسل های آینده را نسبت به این انقلاب بدبین کند در حالی که می توان با تکیه بر جهاد در تبیین آن حقیقت را به مردم گفت.

درحضور مردم در 31 بهمن مفید است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل به سیاه نمایی دشمن در عرصه آزادی بیان اشاره کرد و ادامه داد: آزادی بیان از نظر غربی ها اهانت به دین، قرآن کریم و پیامبر (ص) است. در حالی که این آزادی ارزشی ندارد، بلکه نوعی تقلب است.»

وی به برنامه های متنوع از دهه فجر و افتتاح پروژه های زیادی در سطح شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در این 10 روز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان پروژه های زیادی در مناطق مختلف استان به بهره برداری می رسد. و پروژه های بالغ بر سه هزار میلیارد تومان نیز افتتاح می شود.

حجت الاسلام باقری گفت: در این استان با همت مسئولان پروژه هایی به ارزش هفت هزار میلیارد تومان اجرا شده و یا فاز اجرایی آن آغاز شده است که افتخار و افتخار دیگری برای ردیف اردبیل است.

وی ضرورت حضور مردم در اسفندماه 22 بهمن را یادآور شد و تصریح کرد: این حضور تجدید میثاق با امام، شهدا و در واقع حمایت از نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضور مردم در راهپیمایی را ضامن ادامه راه انقلاب شریف اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر چند دشمن تلاش کرد این حضور کم اهمیت جلوه کند. مردم استان اردبیل نیز درگیر خانواده و گروه هستند.

دکمه بازگشت به بالا