دعوت وزارت کار از جوانان برای تشکیل تعاونی‌های “فریلنسری”

وزارت کار

دعوت وزارت کار از جوانان برای تشکیل تعاونی‌های "فریلنسری"

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل اولین تعاونی آزاد با 400 عضو در کشور خبر داد و از جوانان برای تشکیل این تعاونی دعوت کرد و به عنوان نویسنده، بازیگر، طراح گرافیک و برنامه نویس یا سایر پروژه های مستقل فعالیت کرد.

به گزارش میجیک، فریلنسر در لغت به معنای فریلنسرها و افرادی است که به صورت مستقل کار می کنند و لزوما تعهد بلندمدت به شرکت یا گروه خاصی ندارند. کار در این زمینه شغلی مزایای زیادی دارد و منحصر به فرد است. یکی از بزرگترین مزیت های فریلنسینگ، صاحب کسب و کار است، یعنی افراد می توانند بدون داشتن کارفرما به صورت مستقل کار کنند و با پروژه ها و کارفرمایان مختلف کار کنند و درآمد مورد نظر خود را کسب کنند.

از دیگر ویژگی ها و مزایای فریلنسری این است که شروع و پایان کار به عهده خود شخص است و می تواند در طول شبانه روز به فعالیت خود ادامه دهد یا متوقف کند. بنابراین به طور کلی فریلنسری راهی است که افراد با توجه به مهارت و علایق خود وارد این عرصه شوند.فریلنسر برای شرکت خاصی کار نمی کند و تخصص خود را به شرکت ها و افراد دیگر ارائه می دهد.

به گفته معاون وزیر تعاون، نیروی انسانی و رفاه اجتماعی، ظرفیت تشکیل تعاونی های مستقل در کشور وجود دارد و جوانان می توانند با تشکیل تعاونی به اداره کل اشتغال استان مراجعه و به صورت مستقل و آزاد فعالیت کنند. در این چند روز مهدی مسکنی – معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده است. اولین تعاونی آزاد در کشور گزارش داد و گفت: در دو ماه گذشته شاهد تشکیل اولین تعاونی فریلنسر با 400 فریلنسر در سراسر کشور بودیم. ادارات کل تعاونی های استانی و با تشکیل این تعاونی ها باید مستقل و آزادانه فعالیت کنند.

وی بیان کرد: فریلنسرها تعهد بلندمدت با افراد یا شرکت ها ندارند و می توانند به عنوان نویسنده، طراح، گرافیست، بازیگر و برنامه نویس مستقل فعالیت کنند و یا بدون وابستگی به افراد یا سازمان های دیگر و ارائه آنها به صورت مستقل کار کنند. خدمات با هزینه فراهم کند

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاغل آزاد زمان کاری خاص خود را دارند و در هر زمان می توانند همزمان برای چند کارفرما کار کنند و از مهارت های مختلف برای کسب درآمد استفاده کنند.

در حال حاضر، فریلنسینگ مانند افرادی است که در دراز مدت به یک کارفرمای خاص وفادار نیستند و در واقع رئیس خود هستند. البته فریلنسری با دورکاری متفاوت است. در فریلنسینگ افراد می توانند به صورت حضوری یا حتی از راه دور کار کنند اما در دورکاری افراد از راه دور برای فردی کار می کنند که قرار است از آنها پول دریافت کند و این سبک کار نیاز به اطلاعات دارد. دستگاه های تکنولوژیکی

امروزه فریلنسینگ نه تنها به عنوان یک روش کسب و کار بلکه به عنوان یک روش زندگی در این عصر در حال توسعه است. پرداخت حقوق برای فریلنسرها بر اساس پروژه، تعداد روز و ساعات کار انجام می شود. کسب و کار..

به گزارش میجیک، اکنون فریلنسینگ در پروژه هایی مانند ترجمه، نویسندگی، برنامه نویسی، موسیقی، طراحی وب، بازیگری و نمایش رایج است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا