اقتصادی

دستیار هوش مصنوعی در اختیار کاندیداهای ریاست‌جمهوری قرار گرفت

مرکز ملی فضای مجازی برای توانمندسازی نامزدها و کارکنان آنها، دستیاران هوش مصنوعی را در اختیار هر شش نامزد ریاست جمهوری قرار داد.

به گزارش میجیک، مرکز ملی فضای مجازی برای ایجاد هماهنگی و هم افزایی در فضای مجازی کشور، الزامات ارائه تسهیلات و توانمندی ها را به صورت سازمان یافته و منظم در اختیار کاندیداها و ستادها و همچنین عموم مردم از طریق اساتاد قرار داده است. سیستم ir

استفاده از ابزار هوش مصنوعی یکی از ویژگی ها و قابلیت های این سامانه است که می تواند مورد استفاده مردم و ستادهای انتخاباتی قرار گیرد تا از امکاناتی همچون ارائه اطلاعات دقیق، تحلیل های پیشرفته و ارتباط دو طرفه همه جانبه بهره مند شوند.

چت بات “از هوش مصنوعی بپرس” یکی از ابزارهایی است که امکان ارتباط عمیق بین مخاطب و نامزد را فراهم می کند. در این چت بات بر اساس بانک اطلاعاتی ارائه شده از سوی ستاد انتخابات، افراد می توانند پاسخ دقیق و دقیقی به سوالات مربوط به هر نامزد دریافت کنند.

«مشاور کارکنان» یکی دیگر از چت بات های سامانه ایستاد است که خدمات ویژه ای را به ستادهای کاندیدا ارائه می دهد. آموزش این ابزار هوش مصنوعی تاکنون با استفاده از حدود 270 کتاب مرجع از منابع فارسی و لاتین انجام شده است. این ربات چت به ستاد اجازه می دهد تا استراتژی های کمپین را تدوین و بهبود بخشد.

این ابزار با ارائه تحلیل های دقیق و به روز می تواند بهترین راه را برای جذب رای دهندگان و افزایش قدرت آنها با هدف موفقیت در مرحله رقابت برای خدمت به مردم پیشنهاد دهد. چت بات «مشاور آنلاین رأی گیری اصل» ابزار هوش مصنوعی دیگری است که افراد را قادر می سازد تا شاخص های رئیس جمهور منتخب را بر اساس بیانات امام راحل و رهبران معظم انقلاب ارزیابی کنند.

بر اساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی، مهم‌ترین راهبرد مرکز ملی فضای مجازی، ایجاد مشارکت حداکثری و کمک‌های برابر و برابر برای داوطلبان محترم در صحنه رقابت، تقویت و توجه به آن‌ها و کارکنان آن‌ها برای مشخصات خاص است. . جامعه ای با هویت خاص با استفاده از حداکثر ظرفیت دستگاه، بخش خصوصی و گروهی از افراد هستند که هوش مصنوعی یکی از این ابزارهاست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا