مطالب عمومی

دروغ صهیونیست‌ها در اتهام زنی به مقاومت فلسطین فاش شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، دپارتمانی که واقعیت ها را در خبرگزاری فرانسه پیدا کرده با انتشار پستی در صفحه توییتر خود دروغ صهیونیست ها در مورد حمله حماس به مناطق مسکونی را افشا کرد.

در این گزارش آمده است ، پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه ، سخنگوی نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو در 11 مه (21 مه) ویدئویی را به اشتراک گذاشت که می گوید حماس به صورت آنلاین مورد حمله قرار گرفته است. به طور تصادفی در یک محله مسکونی در نوار غزه موشک شلیک کرد.

این خبرگزاری سپس توضیح داد که این ادعا نادرست است و فیلم فوق حداقل از سال 2018 در شرایط مختلف دنیای مجازی منتشر شده است.

سخنگوی نخست وزیر اسرائیل ، اوفر گاندلمان ، رسانه رسانه ای زبان عرب ، این فیلم جعلی را در 11 مه در صفحات فیس بوک و توئیتر خود منتشر کرد و به زبان عربی نوشت: “شواهد واقعی وجود دارد که نشان می دهد شبه نظامیان تروریستی حماس به عمد به هدف شلیک موشک به محله های مسکونی در نوار غزه ادامه می دهند “این یک عمل جنایتکارانه جنگی است.”

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، مقامات اسرائیلی این محموله را یک روز پس از کشته شدن 26 فلسطینی در بمب گذاری اسرائیل در نوار غزه اعلام کردند.

برای روشن شدن این فریب ، خبرگزاری فرانسه توضیح می دهد که این ویدیو کلیپ از حداقل سال 2018 تاکنون چندین بار در موقعیت های مختلف در فضای مجازی نشان داده شده است.

براساس این گزارش ، کلیپ های ویدئویی ساخته شده توسط سخنگوی نتانیاهو نیز در سال 2020 در فضای مجازی نمایش داده می شود ، برخی ادعا می کنند از عراق هستند.

تحقیقات بیشتر توسط خبرگزاری فرانسه نشان داد که این ویدئو یک بار در سال 2019 در یوتیوب ارسال شده است و گروهی اظهار داشتند که شرح فیلم از فیلم شامل شهر “ماعرا نعمان” در استان ادلب سوریه است و موشک هایی را نشان می دهد که مخالفان سوریه به سمت نیروهای ارتش سوریه شلیک کرد.

خبرگزاری فرانسه همچنین گزارش داد که نسخه های ویدئویی جعلی از رژیم صهیونیستی در سال 2018 در فضای مجازی منتشر شده است و برخی ادعاها درباره توصیف این فیلم متعلق به شهر درعا در جنوب سوریه است.

در پایان این گزارش با نشان دادن اینکه اگرچه زمان و مکان فیلم اصلی مشخص نیست ، این فیلم حداقل از ژوئن 2018 ، تقریباً سه سال قبل از آخرین تنش ها در قدس اشغالی ، در سراسر جهان نشان داده شده است. کاملا اشتباه است

جنگنده های اسرائیلی صبح امروز ، یازدهمین روز از حمله رژیم ، دهها قسمت شمالی ، شرقی و جنوبی نوار غزه را بمباران کردند.

وزیر بهداشت در نوار غزه تعداد شهدای این منطقه از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی را 227 نفر شامل 64 کودک و 38 زن اعلام کرد و تعداد تلفات 1630 نفر بود. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا