اقتصادی

درخواست صنعتگران برای ایجاد گمرک تخصصی قطعات خودرو

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: ایجاد دفتر ویژه قطعات خودرو و اعطای وام و مطالبات به شرکت های تولیدی و صنعتی در البرز دو خواسته صنعتگران این استان است.

به گزارش میجیک، رضا خواجه نائینی در حاشیه میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان البرز مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، اظهار کرد: دو درخواست مهم گمرکی و اقتصادی از سوی این استان پس از آن مطرح شده است. . که در دومین سفر رئیس جمهور به البرز توسط کارشناسان برای تصویب بررسی شد.

وی ادامه داد: به همین دلیل از اداره کل امور مالیاتی استان البرز درخواست می شود مشکل یا رفع بدهی مالیاتی و مطالبات شرکت ها و دولت ها را انجام دهد تا از شرکت های این استان مالیات دریافت نکنند.

خواجه نائینی با بیان اینکه در اولین سفر رئیس جمهور، وزارت اقتصاد مصوبه اجباری در البرز نداشت، گفت: این دو درخواست در دور دوم سفر رئیس جمهور مطرح می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با اشاره به راه اندازی نمایندگی زیرمجموعه وزارت اقتصاد در ستاد روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز افزود: طی دو روز آینده انجام خواهد شد. مشکلات مختلفی در زمینه امور مالیاتی وجود داشته باشد.» ، بیمه، گمرک، بانک و مرکز تولید اقتصادی، اقتصاد و شهروندان البرز و مشکلات بین سازمانی این خدمات در منطقه البرز بررسی می شود.

وی تاکید کرد: شناسایی نیازها و مشکلات مردم در حوزه اقتصادی و مالی از مهمترین اهداف ایجاد میز خدمت در البرز است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا