دختر شمشیرباز ایران: در بازی های آسیایی مدال می‌خواهیم/ هیات و اداره کل البرزخیلی همکاری ندارند

درخواست دختر شمشیرباز از فدراسیون: تا بازیهای آسیایی زیر نظر فخری و قربانی باشیم

شمشیر لباس شمشیربازی ملی زنان ایران گفت: “همه اعضای تیم می خواهند بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی کسب کنند که یک مدال است و امیدوارم اردوها ادامه پیدا کند.”

پریماه برزگر در گفت وگو با میجیک ، درباره آغاز تمرینات تیم ملی شمشیربازی شمشیربازی بانوان ایران برای حضور در بازی های آسیایی اظهار داشت: مدت ها منتظر شروع این اردوها بودیم. البته ما به صورت جداگانه تمرین می کنیم ، اما بحث ها در اردوگاه متفاوت است و مرحله اردو نیز از کیفیت خوبی برخوردار است. من از فدراسیون و کارکنان برای تمام تلاش هایشان تشکر می کنم. اگر اهمیت مربیگری است شمشیربازی یک رشته است. هر چقدر هم که خودتان ورزش کنید ، نمی توانید یک اردو را با یک مربی جایگزین کنید.

وی ادامه داد: همه اعضای تیم با انگیزه بالا می خواهند در بازی های آسیایی گلزنی کنند و نتیجه یعنی یک مدال و تیم ما پتانسیل کسب مدال را دارد. باشد که چادرها ادامه داشته باشد. طی چند روز استراحت ، مربیان نکاتی را برای آموزش در شهرهای ما ارائه کردند.

برزگر در پاسخ به این س whetherال که آیا می خواهد هر چه زودتر لیگ برتر را تصاحب کند ، گفت: “ما بازیکنان از خدا می خواهیم اطلاعاتی در مورد لیگ و مسابقه ارائه دهد ، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا ، فدراسیون مراقبت بیشتری خواهد کرد. ”حال ، چه کاری باید انجام شود.

تیم ملی شمشیربازی در پاسخ به سوالات دیگر درباره امکان تمرین در استان البرز در زمان تعطیلی در اردوی تیم ملی ، گفت: به جز مدتی ، سالن تعطیل بود. اداره کل ورزش و جوانان و کارکنان آن با هم همکاری نمی کردند ، بنابراین من با هزینه شخصی در تهران تمرین کردم. چند ماهی است که به دلیل آموزش در تهران دیر به خانه آمدم. این زمانی بود که من تنها شمشیرباز ملی شمشیربازی در البرز شدم.

وی با بیان اینکه هنوز برای حل این مشکل با مسئولان استان البرز صحبت نکرده است ، تأکید کرد: در این سالها زیاد صحبت کرده بودم ، اما تصمیم گرفتم دیگر به دنبال حد و مرز نباشم و بر آموزش تمرکز کردم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا