مطالب میجیک

طرح ارتقای جایگاه زنان در استان البرز حمایت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، عزیزالله شهبازی در این مراسم تفاهم دو جانبه را در مورد اجرای برنامه سوم نوسان امضا کرد بیا سوسیالیست های استان البرز که روز دوشنبه در دفتر معاون رئیس جمهور زنان و خانواده برگزار شد ، با اشاره به اینکه سندی برای بهبود وضعیت زنان در شورای توسعه استان تصویب شده است ، اظهار داشت: برای اجرای این سند راهبردی کارگروهی در البرز ایجاد شده است. .

او گفت که طرح چرخش بود بیا اجتماع در استان با حضور معاون رئیس جمهور زنان و خانواده و دفتر استاندار البرز برگزار می شود و در این توافق نامه دو جانبه نیز طبق این برنامه انجام می شود. کوچک است از جانب امیدوارم این پروژه در استان البرز به هدف خود برسد.

فرماندار البرز افزود: اجرای این طرح یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران است و از فهرست منوی برتر رهبری پیروی می کند.

شهبازی بر لزوم سازمانها و سازمانهای غیر دولتی برای ایفای نقش در توانمندسازی زنان و اجرای برنامه های نوسان خود تأکید کرد. بیا اجتماعی ، افزود: در راستای برنامه کوچک است از جانب ما سعی کرده ایم تا شهریور ماه نتایج این پروژه را در البرز مشاهده کنیم.

وی گفت در مورد اجرای طرح نوسان جدی است بیا وی گفت: “امیدوارم با اجرای این پروژه بتوانیم رشد تولیدی و کارآفرینی بویژه در حوزه بانوان پیدا کنیم.”

دکمه بازگشت به بالا