دختری که بار دوچرخه‌سواری را به دوش می‌کشد

در حالی که اکثر دوچرخه سواران در خانه می مانند، یک دختر دوچرخه سوار خود را برای کسب سهمیه المپیک و مدال بازی های آسیایی آماده می کند.

به گزارش میجیک، زمانی که برنامه تیم ملی اتومبیل رانی بسته می شود، دخترانی هستند که فرصت لژیون شدن دارند و نباید منتظر برنامه فدراسیون باشند.

کوهنورد فرانک پرتوآزر نسبت به سایر ورزشکاران فعال تر است و اخیراً چندین مسابقه را در آفریقای جنوبی انجام داده است که نتایج خوبی کسب کرده و توانسته در بین 10 ورزشکار برتر به پایان برسد.

ادامه مطلب

مهم این است که وقتی تیم ملی کوهستان در تعطیلات به سر می برد، منتظر فدراسیون نمی ماند و از مدت ها قبل در حال برنامه ریزی برای آماده سازی خود است.

پرتوآذر چندین سال با هزینه شخصی در مسابقات خارجی شرکت می کرد و همین حضور مستمر باعث شد به دنبال اسپانسر و حتی عضویت در تیم سوئیس برود و این تیم در این راه به پرتوآذر کمک کرده است.

سهمیه قهرمانی آسیا و المپیک

این دونده به دو هدف دست یافت. یکی کسب مدال در بازی های آسیایی و دیگری کسب سهمیه المپیک پاریس.

پرتوآذر قطعا کار سختی به خصوص کسب سهمیه المپیک دارد اما بدون اینکه منتظر اعلام برنامه تیم ملی باشد، از کشوری به کشور دیگر رفت تا برای رسیدن به هدفش آماده باشد.

تعداد سهمیه های توزیع شده در کوهستان برای المپیک پاریس 34 سهمیه در بخش بانوان است.

پرتوآزر چگونه به المپیک پاریس راه یافت؟

27 سهمیه از طریق رنکینگ المپیک توزیع می شود. به این ترتیب کشورهای 1 تا 8 دو سهمیه و کشورهای 9 تا 19 یک سهمیه دریافت خواهند کرد.

تیم ایران در حال حاضر در رنکینگ المپیک در رده چهلم قرار دارد و باید رده بندی سایر دوچرخه سواران را ارتقا دهد تا با مجموع امتیازات کسب شده توسط دوچرخه سواران جایگاه ایران بهتر شود. امروزه تقریباً همه دختران دوچرخه سوار کوهستانی دیگر در خانه می مانند. بنابراین، پرتوآذر یک امتیاز برای ایران گرفت و از 440 امتیازی که ایران گرفت، پرتوآذر 280 امتیاز گرفت.

سه سهمیه المپیک از طریق مسابقات قهرمانی قاره آسیا، آفریقا و آمریکا در سال 2023 توزیع می شود و دوچرخه سوار قهرمان هر قاره بلافاصله سهمیه المپیک را دریافت می کند و پرتوآذر باید با اول شدن در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 سهمیه این قاره را به دست آورد. .

البته آنها رقبای زیادی در آسیا دارند اما با توجه به حضور مستمرشان در مسابقات جهانی، جام جهانی و سایر مسابقات، این امید وجود دارد که در مسابقات قهرمانی آسیا 2023 تاریخ ساز شوند و با قهرمانی به سهمیه المپیک برسند. مدال طلا. پرتوآذر دو مدال برنز انفرادی مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده است.

راه دیگر کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات جهانی 2023 است که به دو نفر اول بزرگسالان و دو نفر اول زیر 23 سال سهمیه المپیک تعلق می گیرد.

دختری که دوچرخه حمل می کند

پرتوآزر در دوره گذشته برای کسب سهمیه المپیک توکیو تلاش کرد که موفق نشد اما حالا به دنبال کسب سهمیه المپیک پاریس است.

پرتوآذر منتظر اولین مدال آسیایی خود است

از طرفی او در بازی های آسیایی 2018 شانس مدال آوری را داشت اما به دلیل ترکیدن لاستیک دوچرخه اش مدال را از دست داد و سعی کرد در بازی های آسیایی هانگژو تاریخ سازی کند و در اولین مسابقه بانوان ایران قهرمان شود. مدال بازی های آسیایی

می توان گفت خوش شانس است که برای حضور در مسابقات دیگر از حمایت تیم سوئیس در این راه برخوردار است چرا که از حمایت داخلی ناامید است و حتی در این باره به میجیک گفت: حمایت ها همچنان پابرجاست. وعده. فکر نمی کنم حمایت از سه یا چهار ماه قبل از بازی های آسیایی یا انتخابی المپیک بتواند چیز خاصی به همراه داشته باشد. این حمایت باید از این به بعد انجام شود و باید با برنامه ریزی پیش برویم زیرا دوچرخه سواری رشته ای نیست که بتوان یک شبه به آن دست یافت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا