مطالب میجیک

دختران هندبال ایران مسافر مسابقات کشورهای اسلامی شدند

تیم ملی هندبال بانوان ایران به جمع 8 تیم شرکت کننده در بازی همبستگی کشورهای اسلامی اضافه شد.

به گزارش میجیک، امروز در جلسه کمیته برگزارکننده کشورهای اسلامی که با حضور رئیس کاروان دولتی در قونیه ترکیه برگزار شد، تیم ملی هندبال بانوان ایران به جمع تیم حاضر اضافه شد. در این مسابقات

پیش و پس از اعلام اسامی کشورهای شرکت کننده در مسابقات هندبال بانوان، اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران و رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به صورت کتبی به عدم حضور بانوان ایرانی اعتراض کردند. هندبال در بازی حکومت اسلامی

در این شرایط ایران، الجزایر، آذربایجان، بنگلادش، کامرون، سنگال، ترکیه و ازبکستان اکنون در هندبال زنان دولت اسلامی شرکت خواهند کرد.

اصغر رحیمی، رئیس هیئت اعزامی به پنجمین بازی همبستگی دولت اسلامی که هم اکنون در قونیه است، گفت: پس از حذف هندبال بانوان ایران از حضور در بازی همبستگی که توسط برگزارکنندگان بازی بر اساس رتبه بندی اعلام شد، اعتراض خود را به صورت مکتوب و مردم اعلام کردم. این موضوع را پیگیری کند.

وی ادامه داد: به همین منظور در جلسه ای که امروز در قونیه با حضور سران کاروان ها برگزار شد، این موضوع را پیگیری کردم و در نهایت با مکاتبات رسمی و اعتراضات و صحبت هایی که داشتم. با مسئولان مسابقه، موضوع با مسئولان به توافق رسید، مسابقه به طور همزمان برگزار شد.

وی در پایان گفت: به این ترتیب هندبال بانوان ایران به تیم ملی کشورمان اضافه می شود و در بازی همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه شرکت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا