مطالب میجیک

دختران هندبالیست اصفهان، به دنبال پیروزی در بازی پرحاشیه

میجیک/اصفهان تیم هندبال بانوان سپاهان در هفته اول لیگ اوتاما به مصاف نفت و گاز گچساران رفت که این دیدار به دلیل مسمومیت یکی از اعضای تیم به نیمه رسید تا پوشان طلایی بعد از تعطیلات ملی با یک صید به لیگ برگردند. . این مسابقه

تیم هندبال بانوان سپاهان که در این فصل با ترکیبی متفاوت از بازیکنان جوان و باتجربه اصفهانی راهی لیگ اصلی شد، در چارچوب هفته اول (پنجشنبه 30 شهریور) برای انجام اولین بازی خود راهی گچساران شد. ، اما در ابتدای ورود تیم، زلزله ای به بزرگی 4 ریشتر گچساران را لرزاند. شب قبل از دیدار تیم سپاهان و نفت و گاز گچساران تمامی اعضای کاروان سپاهان با مسمومیت غذایی راهی بیمارستان شدند که با بررسی نماینده فدراسیون ورزشی این دیدار لغو شد.
شاگردان فاطمه محمدخانی در هفته دوم میهمان شهید چمران لارستان بودند و با نتیجه 32 بر 23 میزبان را شکست دادند.

هفته سوم برای سپاهان با شکست 33 بر 23 مقابل فولاد هرمزگان انجام شد و در هفته چهارم با نتیجه 37 بر 27 مقابل نمایندگان سنندج به برتری رسید. طلای پوشان در هفته پنجم مقابل شهدای زرکان البرز با نتیجه 25 بر 22 شکست خورد.

به این ترتیب تیم هندبال بانوان سپاهان در پایان هفته پنجم موفق شد با کمتر از یک بازی و 2 برد و 2 باخت 4 امتیازی شود و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گیرد. حالا طلایی ها روز جمعه (اول آذرماه) بازی معوقه هفته اول خود را دوباره در گچساران برگزار خواهند کرد.

فاطمه محمدخانی، سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان پیش از این دیدار در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: به دلیل اعزام تیم ملی به مسابقات جهانی، لیگ برتر هندبال بانوان برای مدتی تعطیل است و داریم. فرصت خوبی برای تمرین
ادامه: یکم آذرماه یک بازی هفته اول تاخیری با نماینده گچساران داریم، گچساران تیم خوب و جوانی است که از نیروهای بومی استفاده می کند.

محمد خانی در خصوص روند آماده سازی تیمش اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و باید نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را بیش از گذشته تقویت کنیم. ما در بازی با گچساران واقعا به 2 امتیاز نیاز داریم و پسرها برای کسب امتیاز کامل بازی تلاش خواهند کرد.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان در پایان گفت: تمرین کرده ایم و امیدواریم با توجه به آنالیز ویدیویی بازی، بازی خوبی ارائه دهیم.
به گزارش میجیک، طلای پوشان با به ثمر رساندن 108 گل بهترین سازمان دفاعی لیگ برتر هندبال بانوان را به نام خود ثبت کرده است و امیدوار است با نمایش بهتر جایگاه خود را در جدول رده بندی افزایش دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا