اقتصادی

خیز تولیدکنندگان اسباب بازی برای حضور در بازار اتحادیه اوراسیا

مدیرکل دفتر محصولات دانش بنیان و خدمات فنی مهندسی سازمان توسعه تجارت ایران با نمایش حضور شرکت های ایرانی در هجدهمین نمایشگاه کالای کودک روسیه از افزایش تولیدکنندگان اسباب بازی کشور برای حضور در بازار اتحادیه اوراسیا خبر داد.

به گزارش میجیک، محمدرضا کریم زاده در نشست هماهنگی بین تولیدکنندگان و شرکت کنندگان ایرانی با هدف شرکت در هجدهمین نمایشگاه کالای کودک روسیه، با اشاره به مشکل تحریم ها و نبود برخی برندها در بازار روسیه، اظهار کرد: در حال حاضر در این نمایشگاه حضور دارند. : باید از این فرصت برای جلب توجه مشتریان به مناسب ترین شکل و معرفی کالاهای ایرانی مورد استفاده در صنعت اسباب بازی دنیا استفاده کنیم.

کریم زاده افزود: با اجرایی شدن قرارداد تجاری با اوراسیا، پس از دریافت پیشنهاد از سوی انجمن سازندگان اسباب بازی، می توان موارد مرتبط با این صنعت را نیز بررسی و امتیازاتی را برای فعالان این صنعت در نظر گرفت.

کریم زاده با تاکید بر استفاده از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای روسیه تصریح کرد: این امر باید مورد توجه شرکت کنندگان این رویداد قرار گیرد.

وی در پایان با نشان دادن آمادگی کامل سازمان توسعه تجارت ایران برای حمایت از حاضرین گفت: حضور شرکت های هوشمند و موثر ایرانی در این رویداد مهم بین المللی از اهداف سازمان توسعه تجارت است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا