مطالب میجیک

خزعلی از مجموعه «تینال محیط زیست» رونمایی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «تینال محیط زیست» و کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» در موزه ژئوپارک دنیا این جزیره را باز کن

نشست تخصصی تأثیر تغییر اقلیم و آسیب های زیست محیطی بر خانواده ها به ویژه زنان امروز جمعه 10 تیر 1403 با حضور انسیه خزعلی و تنی چند از بانوان فعال محیط زیست، کارشناسان این حوزه و بانوانی از جامعه محلی جزیره قشم در موزه. ژئوپارک سرزمین آب و خورشید برگزار می شود.

مجموعه تینال محیط زیست که امروز اعلام شد شامل شناسنامه، دانش و اطلاعات، قوانین و مقررات و آگاهی زیست محیطی جزیره بین المللی قشم در موضوعات مختلف زیست محیطی به زبان ساده است.

محتویات این مجموعه با هم همکاری دارند زمستان معصومی کارشناس است ژئوپارک قشم گلوبال و مجموعه ها قهوه هنر خلاق ماموت با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم گردآوری و تدوین و منتشر شده است.

کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» که امروز از سوی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام شد، توسط امین ابراهیمی هنرمند جوان جزیره نوشته شده است. نگاه کن او یکی از عکاسان و نویسندگان جوان قشمی است که میراث ناملموس جزیره را در قاب دوربین ثبت کرده و توضیحاتی در مورد اثر ارائه کرده است.

وی افزود: همچنین در این کتاب بسیاری از آثار فرهنگی به عنوان میراث ماندگار زنان این خطه شناخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا