مطالب میجیک

خدمات 4000 زن بسیجی در بیمارستان – اطلاعات | رسانه های ایران و جهان

مینو اصلانی در مصاحبه با آنلاین ، در مورد اقدامات جامعه زنان این کشور برای مبارزه با تاج صحبت می کند و می افزاید: در معرفی زنان بیماریهای واگیردار ذکر شده است آموزش نظامی ، آموزش خانوادگی و توزیع کالاهای خانگی.

وی با بیان درباره آخرین اقدامات آژانس برای اداره کرونا ، توضیح داد: به همین منظور ، سازمان بسیج تاکنون بسیج را برای کمک به کارمندان و تیم جهادی ، و تاکنون. “ 1200 امدادگران زن بسیجی برای کمک به کادر پزشکی به بیمارستان های مختلف اعزام شده اند.

اصلانی افزود: علاوه بر بانوان و داوطلبان گروه جهادی ، سازمان بسیج بانوان همچنین برای کمک به کادر پزشکی از بیمارستانها بازدید کرده و 3000 تا 4000 قربانی در بیمارستان های سراسر کشور بستری شده است. “

تولید 1000 ماسک ماسک به عنوان یک استاندارد ملی عمل می کند

وی در رابطه با تولید ماسک و محصولات بهداشتی گفت: “اقدامات بسیار خوبی باعث شد زنان از ماسک ها ، لباس هایی مخصوصا برای کادر پزشکی ، تهیه مواد اولیه آنتی بیوتیک ها و غیره. ” علاوه بر خیاطی و تزئین خانواده بسیجی و کارهای خانگی ، زنان بسیجی نیز این وسایل را بسته بندی و توزیع می کنند.

مدیر نمایشگاه ملی بانوان گفت: “تاکنون هزاران نمایشگاه شفاهی در کشور تولید کرده ایم و کارگاه های آموزشی فعال بوده اند در بسیاری از بخش ها. در یک بخش ، روزانه 200000 محصول پزشکی تولید می شود. “

توزیع غذای گرم در بین خانواده های شرکت کننده در کرونا

اصلانی همچنین گفت که وزیر زن غذاهای گرم را بین خانواده های درگیر در کورونا توزیع کرده است. وی گفت: “گروه های جهادی و اعضای بسیج غذای گرم را به خانواده هایی که اعضای آنها متعلق به کرونا است ، ترتیب داده و توزیع می کنند.” این کار در چندین ایالت در کشور انجام شده است. در ایالت قم ، غذای گرم پر بود و بسیاری از نیازهای خانواده های فقیر به کرونا پیوست.

پروژه های تحت تأثیر تاج گذاری مفید هستند

وی توضیح داد که خطر تاج باعث سختی مالی برای کارگران روز شده است. آنها خودشان را گم کرده اند ، آنها موفق شده اند ، توزیع بهداشت و درآمد این خانواده ها که روزانه در سراسر کشور انجام می شود ، بعلاوه ما سایر موارد را نیز شناسایی می کنیم خانواده تا بعداً برای آنها کار کنند.

وی با بیان سایر اقدامات این سازمان گفت: زنان ارتش بسیج علاوه بر این اقدامات ، به توسعه فرهنگ در این زمینه نیز کمک کرده اند. بنابراین زنان بسیجی به خانواده و حتی به 10،000 مرد خردمند آموزش می دادند. ” آنها برای محافظت از تاج آزمایش و آموزش داده شده اند. علاوه بر این ، ما حدود 40،000 درس خواندن را برای همسایگان خود ارسال کرده ایم تا به آنها در خانه کمک کنند و بیش از صد مقاله به صورت آنلاین منتشر شده اند.

رهبری زنان اقتصاد را تاجگذاری می کند

رئیس بسیج بانوان کشور اظهار داشت: علاوه بر این ، بیش از 10 هزار برنامه آموزشی به مردم توزیع شده است. سنّت بسیج دیگر پیوستن به اعضای جامعه بیمارستان ، تهیه گل به مددكاران بهداشتی و تشكر و سپاس از متخصصین بهداشت است. این امر عزیزان و بیماران را ترغیب کرده است و خوشبختانه پاسخ بسیار خوبی دریافت کردم.

اصلانی از توسعه اسباب بازی های مجازی برای کودکان در طول قرنطینه خبر داد و گفت: “به دلیل تعطیلی مدرسه قرآنی ، بنیاد بسیج شروع به توسعه برنامه های کاربردی برای بازی های مجازی کرده است. مناسب برای کودکان در سنین مختلف است. ” با بارگیری این برنامه ها ، مادران می توانند امروز فرزندان خود را سرگرم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران مدرن می توان هرچه سریعتر نماز و دعای اهل بیت به این مصیبت پایان داد و هشدار داد که قرار است بسیج اقدام کند. احکام معنوی برای این منظور. قرار ملاقاتهای معنوی را در فضای مجازی برنامه ریزی کنید. برنامه هایی مانند پایان نماز ، ختم قرآن ، پایان دعای هفتم صحیفه سجادیه ، برگزاری آیین هایی برای تکرار زیارت عاشورا و غیره به اتمام رسیده است. چیزها

سرانجام اصلانی تأکید کرد: اقدامات و شیوه‌های بسیج جامعه ملی زنان برای مبارزه با تاج تا پایان بیماری ادامه خواهد یافت و زنان بسیجی نیز ادامه خواهند داد با بیشتر افراد ممکن کار کنید.

دکمه بازگشت به بالا