خداحافظی غیرمنتظره ساره جوانمردی/ ملکه تپانچه دراوج رفت

غیرمنتظره

ساره جوانمردی پس از کسب پنجمین مدال پارالمپیک خود از دنیای قهرمانان خداحافظی کرد.

به گزارش میجیک، ساره جوانمردی با کسب پنجمین مدال پارالمپیک (4 طلا و یک برنز) اولین طلای کاروان پارالمپیک ایران در پاریس را به دست آورد تا تاریخ ساز شود.

وی امروز در مسابقات تپانچه 50 متر پنجم شد و پس از پایان مسابقات اعلام کرد این آخرین مسابقه اش است. وی گفت: امروز از مسابقات جهانی خداحافظی می کنم و این یک تصمیم طولانی مدت است، می خواستم در بازی های پاراآسیایی هانگجو خداحافظی کنم اما دوستانم اجازه ندادند با قهرمانی جهان خداحافظی کنم. یک مدال پارالمپیک در پاریس، خدایا شکرت، من با دستان پر برگشتم و برای آخرین بار می توانم مردم، خانواده، همسر و فرزندان را خوشحال کنم و از تیراندازی در اوج دست برداریم.

وی همچنین گفت: خیلی دوست داشتم در P4 مدال بگیرم اما متاسفانه نشد. در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی داشتم اما در فینال شکست خوردم و شرمنده مردم شدم. اگرچه در مسابقه تپانچه 10 متر به دلیل گرما هوا بسیار گرم و عرق کرده بود، اما در مسابقه تپانچه 50 متر هوا بسیار سرد و مه آلود بود که من را بسیار شگفت زده کرد.

جوانمردی تصریح کرد: از نظر تجهیزات و فشنگ در وضعیت ناقصی خود را برای پارالمپیک پاریس آماده کردم و در آخرین اردو از فشنگ های خارجی استفاده کردم. حدود 3 سال است که تمرین را متوقف کرده ام و پس از کسب سهمیه پارالمپیک در هانگژو تمرینات خود را در 50 متر تپانچه سبک شروع کردم.

وی گفت: وقتی فینال را گرفتم فکر می کردم روزی به رئیس فدراسیون نامه بنویسم و ​​فشنگ بخواهم اما درخواستم رد شد. امروز غمگینم که به روزهایی که از دست رفته اند فکر می کنم، آنچه را که تیراندازی شده است باید به این شکل رفتار کرد. امیدوارم دوستان تیرانداز روز خوبی داشته باشند.

بانوی جوانی که از سوی کنفدراسیون آسیا لقب ملکه تپانچه را به خود اختصاص داده است، افزود: خوشحالم، با ناراحتی و ناراحتی تیراندازی را رها نمی کنم و با خوشحالی و مدال طلا خداحافظی می کنم.

به گزارش میجیک، جوانمردی 4 طلا و 1 برنز در بازی های پارالمپیک، 4 طلا و 2 نقره در بازی های پاراآسیایی، 5 طلا، 2 نقره و 1 برنز در مسابقات جهانی و 3 طلا و 1 نقره در جام جهانی دارد. . .

دکمه بازگشت به بالا