مطالب میجیک

حقایقی تلخ درباره وضعیت دختران فوتبالیست بوشهر

دختران فوتبالیست بوشهر به این بی نظمی و ناامنی اعتراض کرده و واقعیت را در جریان و بعد از بازی لیگ بیان کردند.

به گزارش میجیک ، بازیکنان فوتبال دختران بوشهر مدتی است که به دنبال درخواست شورای فوتبال استان هستند اما هر بار بی خیال و بی خیال می شوند ، بنابراین روز گذشته نامه ای را در هیئت مدیره منتشر کردند که دوباره اعتراض ردن

زهره طاهرانسب ، یکی از بازیکنان تیم سینا بوشهر ، برای مصاحبه با میجیک نشست و از وضعیت این تیم انتقاد کرد و مسئولان را نادیده گرفت ؛ شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه دختران فوتبالیست بوشهر برای بازی در لیگ سختی کشیده اند و علی رغم شرایط عجیب متوقف نشده اند اما اکنون حتی برای ماندن در لیگ نیز با مشکل روبرو هستند.

در زیر می توانید مکالمه یک بازیکن فوتبال را با خبرنگار میجیک بخوانید.

من به امید بهبود شرایط در انتخابات هیئت مدیره شرکت کردم

ما پنج سال یک تیم فوتبال بانوان تشکیل داده ایم ، دو سال در لیگ یک بودیم و سپس به لیگ برتر صعود کردیم. باشگاه پارس جنوبی در اولین سال حضور در لیگ برتر اسپانسر ما شد و تیم فوتبال سال بعد تیم را برد اما هزینه آن خیلی گران نبود. دوره ریاست رئیس سابق هیئت مدیره در ژانویه سال گذشته پایان یافت و انتخابات برای انتخاب آقای محتشم برگزار شد. از آنجا که من به عنوان نماینده بازیکنان در مجمع انتخاب شدم ، آقای محتشم را به عنوان نماینده آقای عبدی پور انتخاب کردم که خیلی به ما کمک کرد ، رئیس کمیته نقل و انتقالات و سپس رئیس هیئت مدیره بود.

آقای محتشم در حضور همه بزرگان تیم بوشهر و شهرداران به من قول داد که از تیم حمایت کند. اگرچه به آنها رأی دادند ، اما همكارانم فكر كردند كه من پیوند زدم و از طریق او بود ، اما من آقای عبدی پور را به قصد بهبود اوضاع تیم انتخاب كردم ، زیرا در دوره قبل ، پشتیبانی كمتر است ، بنابراین ما 9 نفر هستیم كه ون داریم و به بم می رویم و همچنین كار سختی داریم. اگرچه اوضاع بهتر می شود ، اما در این فصل غذا و خوابگاه نداریم و بازیکنان در یک خانه هستند. متأسفانه ، رئیس هیئت مدیره تیم را سه روز پس از انتخابات ترک کرد و گفت که او عضوی از تیم نخواهد بود. در نتیجه ، آقای عبدی پور مسئولیت تیم را بر عهده گرفت.

بعد از نیمه اول این فصل دیگر نمی توانیم رنگ پول و آرامش را ببینیم

30 درصد از قرارداد ما بعد از آخرین مسابقه در دور اول این فصل پرداخت شده است ، اما بعد از آن دیگر نمی توانیم دوباره رنگ پول و آرامش را ببینیم. به دلیل شیوع تاج ، ماه ها دندان در قلبمان بود تا اینکه بعد از ماه رمضان به دفتر آقای محتشم رفتم و یک ساعت صحبت کردم. بازیکنان تیم هزینه های زیادی را صرف کرده اند زیرا هزینه سفر با ما است. مثلاً ما ساعت 10-11 شب تمرین می کنیم و وقتی اوضاع مالی خوب نیست باید آژانس بگیریم یا یکی دو بازیکن دیگری را با ماشین می برند یا مربی تیم ما را به جایی می برد.

چون مدتی پیش آقای عبدی پور مجبور به استعفا شد ، ما طرفدار شدیم. با این حال ، من به رئیس هیئت مدیره گفتم که من کاری به اختلافات بین شما ندارم ، اما شما قول دادید که حداقل پول را به من بدهید تا 150 بازیکن و مربی را جمع کنم. حتی یک میلیون نفر هم نیست. وی گفت: “من پیگیری می کنم و اگر حامی مالی پیدا کنم قرارداد صادر می شود.”

سرنوشت 240 نفر در پارس جنوبی تومار چگونه است؟

اداره کل ورزش و جوانان استان یک و نیم میلیارد نفر را به حساب فوتبال هیئت مدیره ، که متعلق به باشگاه پارس جنوبی است ، جلب می کند ، اما 500 میلیون نفر برای دریافت 240 میلیون نفر برای تیم بانوان و تعدادی از موارد دیگر ، و مازاد حساب پارس جنوبی را جذب می کند. سپرده شده همچنین شواهدی در مورد پرداخت 240 میلیون برای تیم بانوان توسط پارس چانوبی وجود دارد ، اما هنوز مشخص نیست که این پول به کجا رفته است؟ مردها می گویند با زمانه ما مطابقت ندارد. گفته می شود تیم شما بدهی جمع کرده و هزینه های زیادی برای هواپیما و رستوران هزینه شده است ، اما قبل از اینکه به شما گفته شود این پول تسکین دهنده است ، اکنون چگونه می توانید بدهی بگیرید؟ چه ارتباطی با بازیکنان دارد؟ در راه با ون به بم ، آماده بودیم که به شهر دیگری برویم و حتی با تراکتور مسابقه دهیم.

(نامه ها و اسناد مربوط به ادعای فوق توسط میجیک محافظت می شود.)

او می خواهد تیم را به ما بفروشد

چند روز پیش ، هیئت اعلام کرد که قصد دارند تیم را به کنگان بفرستند. ما یک اسپانسر برای حمایت از ما پیدا کرده ایم ، فقط نمایندگان برای حمایت از تیم باید نامه ای به باشگاه سینا بدهند ، اما گفتند این تیم برای پارس جنوبی است و اگر می خواهید در بوشهر بمانید ، باید اسپانسر خود را بخرید تا امتیاز تیم را بخرد. این زمانی بود که این تیم از بازیکنان و مربیان بوشهری تشکیل شده و به لیگ برتر منتقل شده بود ، اما اکنون آنها می خواهند امتیاز تیم را به ما بفروشند.

تخلفات بسیاری وجود دارد. این تیم ابتدا با حمایت پارس جنوبی در لیگ برتر شرکت کرد ، سپس از این هیئت حمایت کرد و به دلیل انتخابات دو تیم را به باشگاه سینا داد. حالا او می گوید که باشگاه سینا بوشهر آن را نقض کرده است و وقتی از ما س askedال کردیم که تخلف چیست ، او پاسخ داد که مشکلی برای شما نیست و در این امر دخالتی نداشته است.

وزیر امور خارجه گفت که این شورا به کنگان می رود و آموزش می دهد ، منظور ما 15 نفری است که در این بیماری قرار دارند باید 4 ساعت رفت و آمد داشته باشند. چه تعهدی برای رفتن و بازگشت به سلامت وجود دارد؟ با این حال ، ما قبلاً گفتیم که به سه شرط به کنگان خواهیم رفت. اول تکمیل پول از قرارداد فصل قبل ، برای وعده ارسال با سلامتی و به موقع به کنگان ، و سوم افزایش قرارداد.

اگر قرارداد را کاهش دهیم ، بدهی به هیئت مدیره خواهیم داشت!

بازیکنان تیم ما پتانسیل زیادی دارند اما از آنها مراقبت نمی شود. تعداد کل قراردادهایی که تیم ما شامل مربیان و بازیکنان نمی شود مانند پول قرارداد یک بازیکن نیمکت نشین تیم است. از طرف دیگر ، آنها توپ ، زمین و امکانات را ارائه نمی دهند و انتظار نتیجه دارند. آقای محتشم یک ماه پیش گفت که درصد قرارداد تیم را کاهش می دهد زیرا زیر میز است و درصد دیگر لیگ ناتمام مانده است. ، 5 یا 6 میلیون نفر دیگر بسته شد و ما حتی 2 میلیون قرارداد داشتیم.

علاوه بر این ، ما بازیکنانی برای انجام بازی و مجبور کردن 11 نفر نداریم. در واقع ، همه آنها نمی دانند که تیم سینا بوشهر از بازیکن به عنوان گلزن در این فصل استفاده می کند. با این حال ، ما هنوز تیم را در لیگ حفظ می کنیم. وی گفت که ما از پول نقد برای زنان استفاده نمی کنیم ، اما برای مردان چطور؟

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا