مطالب میجیک

جزئیات کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار در ایران اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در توییتر درباره اولین کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار گفت: از کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار مهمانانی را می بینیم. اکثر آنها یک تا سه روز و برخی بیش از سه روز در ایران ماندند و اگرچه مدت کوتاهی بود اما همگی تحت تأثیر پیشرفت ها و دستاوردهای زنان قدرتمند ایرانی بودند.

وی افزود: ایجاد رویکرد چندجانبه گرایی در سطح بین المللی در زمینه مسائل زنان، ایجاد مبادلات اقتصادی برای صادرات محصولات زنانه و برنامه ریزی بلندمدت برای تعامل و هم افزایی بین زنان تأثیرگذار در سراسر جهان اعم از کوتاه مدت و بلندمدت. هدف کنگره

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری آشنایی زنان جهان با دستاوردهای زنان ایرانی و بازدید از شرکت های دانش بنیان تحت مدیریت زنان ایرانی را از جمله دستاوردهای این کنگره عنوان کرد و گفت: ایجاد بستر فناوری. . انتقال و صادرات محصولات با چندین کشور .

    جزئیات کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار در ایران اعلام شد

خزعلی، تشکیل اتحادیه بین المللی زنان تأثیرگذار و ایجاد دبیرخانه اتحادیه در جمهوری اسلامی ایران از دیگر دستاوردهای کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار به شمار می رود.

وی ادامه داد: موافقت با برگزاری جشنواره های بین المللی ویژه بانوان در حوزه های مختلف ورزشی، هنری، فرهنگی، علمی و… ورزش زنان و فیلم های زنانه بنابراین.

    جزئیات کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار در ایران اعلام شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده رئیس جمهور به «تاسیس صندوق نوآوری و رفاه در سطح بین الملل» برای حمایت از شرکت های نوپا و فعالیت های علمی زنان نخبه از دیگر دستاوردهای کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار اشاره کرد. . و اعلام کرد: اولین سپرده گذاری در این صندوق توسط سه کاندیدای خارجی از این کنگره هستند که جوایزی را به این صندوق اهدا کردند.

خزعلی به «توسعه کارگروه زنان، سلامت و امنیت» که پیشنهاد آن در ابتدا از سوی ایران در سال گذشته ارائه شد و با استقبال زنان کشور مواجه شد را از دیگر دستاوردهای کنگره عنوان کرد و هشدار داد: این گروه با فساد مبارزه می کند. در اشکال مختلف نگرانی مالی، اداری و اخلاقی است.

    جزئیات کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار در ایران اعلام شد

به گفته وی، ایجاد بازار مجازی مشترک برای مبادله کالاهای زنانه در سراسر جهان با حمایت گمرک کشورهای شرکت کننده، توافقی برای ایجاد فضای فیزیکی برای ایجاد بازار دوجانبه ویژه برای محصولات زنانه در این کشورها است. با تفاهم، موافقت با تشکیل یک سازمان غیردولتی بین المللی به نام دیده بان حقوق زنان برای نظارت بر مسائل زنان به دور از رویکرد سیاسی و سوگیری تعامل اقتصادی و اجتماعی برای بهبود وضعیت زنان از دستاوردهای این کنگره است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: وزرای زن شرکت کننده در کنگره باید با همتایان خود در وزارتخانه های مختلف از جمله جهاد کشاورزی، ارشاد، صلح، نیرو، کار، علوم، دولت و غیره ارتباط دوجانبه برقرار کنند. طرح ها و حمایت های دوجانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای ارتقای سطح دانش زنان در سراسر جهان با ایجاد سیستم نظارت بر آموزش زنان و حمایت ویژه از زنان افغانستانی و اعلام حمایت مادی و معنوی از زنان تأثیرگذار برای ادامه تحصیل در ایران. از جمله دستاوردهای کنگره بین المللی زنان این چشمگیر است.

دکمه بازگشت به بالا