جزئیات تغییر ساعت کاری کارکنان دولت/ دورکاری و ساعت شناور در موارد خاص

جزئیات تغییرات ساعات کار کارکنان دولت / مخابرات و ساعات شناور در موارد خاص

بر اساس روال سال گذشته و بر اساس بخشنامه قبلی سازمان اداری و کار کشور، ساعت شروع کار کارکنان دولت از ساعت 6 صبح تا 13 می باشد.

به گزارش میجیک، بر اساس اعلام سازمان اداری و کار کشور، بر اساس بخشنامه سال گذشته شماره 30220 مورخ 4/5/1402 به دستگاه اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شده است. ، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسات عمومی که کار کلیه کارکنان و سایر کارگران (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی و …) باید از ساعت 18 و آخرین زمان ساعت 13 تعیین شود. و ساعات کار باقیمانده از راه دور (با تنظیمات لازم) جبران می شود.
این بخشنامه سال گذشته به منظور حفظ پایداری شبکه سراسری برق و کاهش عدم تعادل تولید و مصرف برق، با هدف جلب رضایت شهروندان و بدون وقفه در ارائه خدمات، در اجرای اصلاحیه بند 4 تصویب نامه شماره 243187/T61011H مورخ 28/12/1401 هیأت وزیران منتشر شده است و امسال نیز روال خدمت شخصی کارمند به همین صورت است.
در این بخشنامه تاکید شده است که کلیه دستگاه های سرمایشی از ساعت 12 شب خاموش باشند و بر این اساس دستگاه های مشمول تا پانزدهم شهریور ماه علاوه بر برنامه ریزی مناسب برای تداوم خدمات و حفظ رضایت مندی الزامی است. مشتری، پایان ساعت کار خدمات شخصی کلیه کارکنان حداکثر تا ساعت 13:00 می باشد و ساعات کاری باقیمانده کارکنان را از طریق دورکاری (با هماهنگی های لازم) جبران نمایید.
در این بخشنامه، زمان شروع کار برای مادران شاغل با کودکان زیر 6 سال، افراد دارای معلولیت و افراد ساکن در حومه محل خدمت، یک ساعت شناور تعیین شده و اقدامات لازم برای حفظ آن انجام می شود. سرویس مداوم دستگاه رؤسای مؤسسات مشمول این دستورالعمل می توانند بنا به صلاحدید خود نمونه های مشابه دیگری را در این چارچوب ایجاد کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا