اقتصادی

بار ترافیکی سامانه ثبت‌نام زیاد است/ متقاضیان ساعت غیرپیک را انتخاب کنند

با توجه به آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح تلفیقی عرضه خودروهای داخلی که از امروز (جمعه) برای تعیین نوع خودرو آغاز شد، برخی از متقاضیان در مراحل ثبت نام با چالش هایی مواجه شده اند. در همین راستا سخنگوی وزارت حراست ضمن اشاره به افزایش متناظر بار ترافیکی سامانه، از مردم خواست برای بهبود مدیریت سامانه، ساعات غیرپیک را برای ثبت درخواست خود انتخاب کنند.

به گزارش میجیک، پس از اتمام مرحله اول ثبت نام خودروهای داخلی در قالب بزرگترین طرح عرضه یکپارچه خودرو که تعریف حساب نمایندگی و بلوکه شدن مبلغ 100 میلیون تومان در حساب است، از امروز (جمعه) آغاز می شود. ، 26 مارس) مرحله دوم ثبت نام در این طرح است ثبت نام درخواست خودرو برای متقاضیان تایید شده (به منظور تعیین حساب نیابتی، انسداد وجوه و شرایط عمومی ثبت نام) آغاز شده و تا 7 اسفندماه به مدت سه روز ادامه دارد.

برخی از متقاضیان در تماس با میجیک اعلام کردند که شرایط ثبت نام را دارند اما سایت به صورت متناوب دچار اختلال شده و نمی توانند از طریق سامانه ثبت نام کنند. esalecar.ir آیا و چه دسترسی مجاز نیست. برخی موفق به ایجاد پروفایل کاربری در سامانه نشده اند و با موضوعات مختلفی از جمله عدم تطابق کد ملی با اکانت پروکسی، عدم تطابق شماره تلفن همراه با کد ملی و … مواجه شده اند.

البته گفتید که به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در هر دقیقه شش نفر خودروی مورد نظر خود را در سامانه ثبت می کنند و ساعت 12:30 امروز (اولین روز ثبت نام مرحله دوم) ، 135 هزار متقاضی خودرو مورد نظر را در سامانه ثبت نام کرده اند. اما مراجعات فراوان به سامانه مذکور برای ثبت نام و بار ترافیکی ایجاد شده برای برخی دردسر ایجاد کرده است.

در همین رابطه امید قالیباف – سخنگوی وزارت امنیت – در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«با توجه به افزایش بار ترافیکی سامانه esalecar.ir، شرکت راهبر ظرفیت خود را افزایش داده است تا در ثبت نام خودرو اختلالی ایجاد نشود.

در حال حاضر 120 نفر می توانند به صورت همزمان وارد سامانه شده و ثبت نام کنند. اگر متقاضیان ساعات غیر پیک را برای ثبت نام انتخاب کنند، مدیریت سیستم بهتر خواهد بود. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا