مطالب میجیک

جذب بانوان مدال‌آور ورزش در دستگاه‌های اجرایی

میجیک/گلستان نماینده توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از جذب بانوان ورزشکار دارای سهمیه المپیک و قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا در دستگاه اجرایی خبر داد.

مریم کاظمی پور شامگاه چهارشنبه 27 آبان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: الحاقیه ای در روزهای اخیر به کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی و با توجه به اصلاحات و تغییرات این قانون در بحث قهرمانی ارائه شد. سرباز، ضمیمه ای تحت عنوان بانوی قهرمان با توجه به ویژگی ها و استثنائات ویژه زنان ما در شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین با توجه به تفاوت دانش فنی، زیرساخت ها و اعتباراتی که به بانوان داده می شود و فاصله ای که بانوان با آقایان در عرصه قهرمانی دارند، این اضافه به عنوان جبرانی برای بانوان ورزشکار لحاظ شده است.

نایب رئیس اداره آموزش ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم بانوانی که با تمام تلاش خود موفق به کسب سهمیه های مختلف بین المللی شده اند بتوانند از قانون بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در نهاد ریاست جمهوری و شورای اسلامی به دنبال طرح حمایت ویژه از ورزشکاران تیم ملی تا بازی های آسیایی هستیم گفت:

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: در برنامه توسعه و سند تحول برنامه هفتم در پنج سال آینده، حمایت از بانوان ورزشکار در اردو نیز با جنسیت مشخص مورد توجه ویژه قرار گرفته است. . محرومیت و شرایط زنان برای رسیدن به بسترهای ملی و بین المللی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا