مطالب میجیک

تیم ملی تکواندوی زنان ایران قهرمان جام جهانی شد

تیم ملی تکواندو بانوان ایران با غلبه بر مراکش قهرمان جام جهانی کره جنوبی شد.

به گزارش میجیک، تیم ملی تکواندو بانوان ایران در فینال جام جهانی کره جنوبی با برتری 2 بر یک مراکش را برای اولین بار به عنوان قهرمانی دست یافت.

در گروه بانوان این رقابت ها با حضور مراکش، ساحل عاج، چین، هند، ایران و شهر میزبان چانچئون ادامه دارد که تیم ملی بانوان ایران می تواند به مقام نخست دست یابد.

ملی پوشان ایران در اولین دیدار با ترکیب یلدا ولی نژاد، مهلا مومن زاده و ملیکا میرحسینی به مصاف کره جنوبی مدافع عنوان قهرمانی رفتند و در دیداری دیدنی و جذاب به پیروزی رسیدند و راهی دیدار فینال شدند. بانوان ایران در 2 راند با نتایج 175 بر 155 و 155 بر 135 مدافع عنوان قهرمانی را قاطعانه شکست دادند (امتیازات تیمی محاسبه می شود).

به گزارش فاطمه صفرپور، تیم ملی ایران در فینال با یک تغییر به مصاف مراکش می رود. ساغر مرادی جایگزین مهلا مومن زاده شد و او به همراه ولی نژاد و میرحسینی در این دیدار با نتیجه نزدیک (180 بر 175 ایران / 145 بر 120 مراکش / 145 بر 79 ایران) به پیروزی 2 بر یک دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

تیم ملی ایران برای اولین بار بدون دو نماینده المپیکی ناهید کیانی و مبینا نعمت زاده به جام قهرمانی دست یافت.

دیروز تیم مردان ایران به مقام قهرمانی رسید. همچنین رقابت های مختلط فردا چهارشنبه برگزار می شود که تیم ایران در دور اول استراحت خواهد داشت و برای صعود به دیدار فینال به مصاف چین قهرمان و کره جنوبی می رود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا