مطالب میجیک

تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن منحل می‌شود؟

با انتشار اخباری مبنی بر انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب آهن، سرپرست بانوان این باشگاه به ما گفت که نامه انحلال کتبی دریافت نکرده اند و طبق آخرین اطلاعات، هیات مدیره تصمیم گیری کرده است.

به گزارش میجیک، اخباری مبنی بر انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب آهن که یکی از رقبای لیگ برتر فوتبال بانوان است، منتشر شده است، اما سارا نصیری، رئیس هیئت مدیره باشگاه بانوان ذوب آهن اعلام کرد که نامه پایانی این انحلال هنوز صادر نشده است.

نصیری در گفت وگو با میجیک، گفت: هنوز قطعی نشده است و تصمیم گیری برای باشگاه مدتی طول می کشد. موضوع در هیأت مدیره در دست بررسی است و کتباً من را از انحلال مطلع نکرده اند.

وی در خصوص اینکه چرا باشگاه به فکر انحلال این تیم است، گفت: اکثر بازیکنان ما غیربومی هستند. هزینه زیاد است و امسال درصدی که فدراسیون کمک می کند کاهش یافته است. در سال های گذشته فدراسیون سه درصد کمک می کرد اما اکنون شفاهی اعلام کرده اند که این سهم به نیم درصد افزایش یافته است.

نصیری دوباره گفت: بحث انحلال مطرح است و در حال بررسی هستند اما چیزی به من اعلام نکرده اند. این اتفاق در سال های گذشته رخ داده است، اما تیم بالاخره درگیر این موضوع است. تا جایی که من اطلاع دارم هیات مدیره تصمیمی نگرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا