مطالب میجیک

تیمی که فقط چند ساعت دوام آورد!

میجیک / خوزستان در چند روز گذشته فوتبال بانوان خوزستان شاهد اتفاقات عجیبی بوده است.

باشگاه آویسا خوزستان که در آگوست 1998 با قهرمانی در لیگ دسته اول فوتبال زنان این کشور مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد ، سال گذشته نیز در این مسابقات شرکت کرد تا فوتبال بانوان خوزستان که پر از استعداد است ، از جمله سطح – توپ اول این کشور خیلی دور نیست.

به گزارش میجیک ، هفته های آخر لیگ برتر فوتبال زنان لیگ برتر فصل گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و به این ترتیب آویسا خوزستان در لیگ برتر باقی مانده است ، اگرچه نتایج برای حفظ سهمیه خوزستان خوب نبود.

باشگاه آویسا خوزستان ، یک باشگاه خصوصی ، و به دلیل بیماری شدید عروق کرونا ویروس قلب و مشکلات مالی ، تصمیم گرفت این امتیازات را به مدت یک فصل به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان منتقل کند. مقامات یکی از تیم های خوزستانی منصوب شدند و سهمیه لیگ برتر استان حفظ شد.

اما تیم خوزستان در لیگ برتر بانوان با تعدادی کلمات و اصطلاحات عجیب روبرو شد. دختران خوزستانی خواهان حضور نمایندگان استان در لیگ برتر هستند و اداره کل ورزش خوزستان نیز تصمیم به ورود به این رشته گرفت. سپس مسئول اداره کل با مربی تماس گرفت و از او خواست که هدایت تیم فوتبال بانوان خوزستان را بپذیرد. این مربی همچنین لیستی از بازیکنان را تنظیم کرد و پس از مذاکره با افرادی که قصد داشتند ، اعلام کرد که او برای شرکت در مسابقات در اهواز خواهد آمد. در همین حال ، اداره کل ورزش خوزستان که نمی توانست تیم را خودش اداره کند ، تصمیم گرفت امتیاز Avisa را به یک باشگاه خصوصی دیگر در اهواز بدهد.

در نهایت بازیکنان محلی و غیر استانی مانند تهران و اصفهان با اعلام و هماهنگی اداره کل ورزش خوزستان آموزش می بینند. جلسات آموزشی نیز برای اولین بار برگزار می شود. تا پیش از این ، همه چیز خوب پیش می رفت و بازیکنان به هاستل می روند تا بعد از ورزش استراحت کنند ، اما تماس مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان با شخصی که امتیاز کسب می کند ، همه معادلات را از بین می برد.

در این تماس ، اعلام شد که هیچ گونه بودجه و بودجه و مدیریت تیم خوزستان در لیگ برتر فوتبال زنان حذف نشده است. فقط تمام آرزوهای بعضی از دختران که مسافتهای طولانی را برای رسیدن به اهواز طی کرده اند و برخی ممکن است قراردادشان را با تیم های قبلی تمام کرده باشند. او سقوط می کند و مشخص نیست که چرا هیچ پولی برای فوتبال زنان وجود ندارد!

پس از وقوع این امر ، زن فوتبالی خوزستان سالم نیست و ممکن است در یک پزشک قانونی باشد که از یک مرد و یک جوان راضی نبود ، فوتبال توانست وضعیت دختران خوزستان را کمی بهبود بخشد ، اما نه خیلی بهتر ، بلکه با او اکنون کار می کند معتقد است که آنها او را مسخره می کنند ، زیرا وقتی اداره کل ورزش خوزستان از تیم مدیریتی و بودجه مطمئن نیست ، نباید پیش برود و دستوراتی را ارائه دهد که آموزش را برگزار می کند. اتفاقی که ممکن است در این دنیا نادر و حتی خنده دار باشد ، وقتی تیمی ساخته می شود اما هنوز چند ساعت دیگر فاصله ندارد ، آنها از هم پاشیده می شوند.

نکته مهم سکوت مسئولان و نمایندگان خوزستان در مورد این اقدام و نقض حقوق فوتبالیست های دختر خوزستان است. در تماس تلفنی و تیم فوتبال فوتبال زنان منحل شد ، دخترانی که روحیه و هزاران امید را تمرین می کنند ، خوابگاه را با گریه ترک می کنند ، اما افرادی هستند که مسئول همه بچه های شدید و گریه کننده هستند. زنان نمی دانند. با این حال انتظار می رود استاندار خوزستان ، نماینده استان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و اکنون جامعه فوتبال بانوان خوزستان فقط منتظر پاسخ به این سال هستند که چرا باید دختران ثروتمند استانی گیج شوند؟ و هیچ کس مسئول آن نیست؟

البته اکنون که گفته می شود با توجه به اینکه باشگاه آویسا از قبل لیگ برتر را به اداره کل ورزش خوزستان قطعی کرده و ریش و قیچی در دست مسئولان این اداره کل است ، احتمال پیوستن تیمی از خوزستان به لیگ برتر وجود دارد. خوزستان تنها سه روز فرصت دارد تا مدارک تیمی را به فدراسیون ارائه دهد. روزها هرچه باشد می گذرد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا