توضیحات معاون وزیر در مورد پاداش المپیک

المپیک | معاون وزیر

امیدوارم بانوان سهم زیادی در المپیک داشته باشند/ المپین‌ها را ویژه حمایت می‌کنیم

مریم کاظمی پور گفت: این پاداش باید توسط هیات اجرایی و رئیس کمیته ملی المپیک ارزیابی شود و طی روزهای آینده توسط سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد.

به گزارش میجیک، مریم کاظمی پور درباره پاداش وزارت ورزش به قهرمانان المپیک گفت: این پاداش باید توسط هیات اجرایی و هیات کمیته ملی المپیک ارزیابی و سپس توسط سخنگوی کمیته ملی المپیک اعلام شود. این اتفاق قطعا طی روزهای آینده از سوی سخنگوی کمیته اعلام خواهد شد و اخبار صحیح و قابل ارجاع به دبیر کل کمیته المپیک خواهد رسید.

نماینده بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره حمایت از بانوان ورزشکار المپیکی گفت: تلاش کرده ایم با توجه به توافق فدراسیون در مورد تعداد نفرات اعزامی، حساسیت رویداد و میزان این افزایش، قسمت بانوان افزایش یابد. است. نظم و انضباط ابزار و تجهیزات می خواهد، باید اولویت بندی شود. در بخش بانوان در توافقنامه تعیین تکلیف انحصاری بودجه بانوان برای برخی رشته ها مورد را در نظر گرفته ایم و برای فدراسیونی مانند دو و میدانی که رشته پایه و مادر است و می تواند خاستگاه ورزشکاران ما باشد تلاش کرده ایم. و همچنین تیراندازی که بستگی به تجهیزات دارد. بیایید این درصد گل و رگه را بگیریم.

کاظمی پور در حاشیه اختتامیه لیگ برتر هندبال بانوان درباره موفقیت بانوان در ورزش های تیمی و حمایت وزارتخانه از این ورزش گفت: ورزش های تیمی ما پیشرفت وصف ناپذیری داشته است. در ورزش های تیمی مانند هندبال، والیبال، بسکتبال و قلب اتفاقات خوبی افتاده است. فوتبال شرایط خوبی دارد، در کبادی با وجود از دست دادن طلا در مسابقات قهرمانی آسیا، شرایط بدی نیست. این در حالی است که وزارت ورزش و جوانان در روند توسعه، فوتبال و ورزش تیمی را در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد: معتقدیم می توانیم در ورزش های تیمی و فوتبال رقابتی بر اساس علایق دختران ایرانی موفق باشیم. این اتفاق نمی افتد مگر اینکه با هم افزایی، برنامه ریزی و سیاست گذاری با فدراسیون گام برداریم که احتمالا در بیشتر فدراسیون ها برنامه ریزی می شود. ارتقای سطح دانش فنی کادر فنی و مربیان از دیگر راهکارهایی است که باعث ارتقای سطح دانش فنی باشگاه ها و تیم های ملی می شود. صحبت از تربیت معلمان و مربیان بدنسازی ویژه تیم بانوان یکی از نقاط عطفی است که به دختران ایرانی کمک می کند تا در عرصه های بین المللی بدرخشند و با حریفان خود رقابت کنند. ما این بحث را در شورای امور خارجه رصد می کنیم زیرا حضور تیم های ورزشی و میزبانی رویدادهای بین المللی می تواند یک پیروزی برای توسعه ورزش در کشور ما باشد.

نماینده ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در تحلیل ورزشی مسابقات نوروزی که به خوبی برگزار شد صحبت کردم. بازتاب میزبانی منجر به کسب هشت مدال از ده مدال در مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا شد. این اتفاق در چند روز رخ داد و بسیار ارزشمند است.

وی افزود: امیدوارم حضور داوران و مربیان در رویدادهای بین المللی بیشتر شود. کارگاه ها و دوره های آموزشی پیشرفته می تواند مسیر فعالیت و قهرمانی را در رشته تیمی فراهم کند و ما در حال بررسی این موضوع هستیم. این موضوع را با توافق با فدراسیون متبوع از رئیس فدراسیون درخواست کرده ایم. برای وظیفه محوله شرکت در دوره های توانمندسازی و تربیت مربیان یکی از مهم ترین موضوعات است تا روزی با استقلال صددرصدی به قله های موفقیت در ورزش بانوان برسیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا