مطالب میجیک

توصیه وزیر ارشاد به بدخواهان ملت ایران

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با نمایش تئوری مترقی انقلاب اسلامی در فعالیت های اجتماعی زنان گفت: حضور مقتدرانه بانوان ورزشکار از کشورهای مختلف در ایران اسلامی در شرایطی که دشمن تلاش می کند جامعه متحجر را نشان دهد. جامعه پیشرفته ایران اسلامی با رسانه تروریسم بسیار مهم است. افتخار است

به گزارش میجیک و به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه اولین دوره بازی های بین المللی نوروزی (ویژه بانوان) که در تالار وحدت برگزار شد. ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد بین المللی گفت: رویداد بین المللی نوروزی با تلاش وزارت ورزش و جوانان به خوبی پایان یافت و حضور بیش از 20 کشور در این مسابقات باعث افتخار است. امیدواریم در سال های آینده با فرصت ها و برنامه های بیشتر شاهد گسترش این رویداد ویژه بانوان در تقویم فعالیت های ورزشی بین المللی باشیم. علاوه بر این، برپایی مسابقات، فراتر از رویدادهای ورزشی، موضوع بسیار مهمی را در عرصه فعالیت‌های اجتماعی زنان کشورمان به اثبات رساند و مفتخریم که توانستیم بسیاری از گزاره‌های متناقض را در دوران انقلاب اسلامی حل کنیم.

اسماعیلی افزود: یکی از پیشنهادها در خصوص فعالیت های اجتماعی بانوان است. این عقیده وجود دارد که وجود اجتماعی برای زن خطرناک است و با وظایف اصلی زن منافات دارد. دیدگاه دوم، دیدگاهی است که زن و دختر را از ریشه اصلی جدا می کند و بدون توجه به اعتقادات مذهبی به دنبال فعالیت های اجتماعی است.

وی تاکید کرد: نهضت اسلامی و تفکر بزرگان این جریان راه حل سومی را ارائه کرده است که زن ایرانی در عین اینکه مادری دلسوز، همسری خوب و مدیری درجه یک در صحنه خانواده است، توانمند نیز هست. . در عرصه فعالیت های اجتماعی و تحولاتی که در این 44 سال در حوزه زنان رخ داده است، این گفته را به خوبی اثبات می کند.

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه زنان فعال ایران عزیزمان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز نقش بسزایی داشتند. و هم اکنون با مردان در زمینه آموزش و فعالیت های اجتماعی، ماموریت دارند. در چند سال گذشته شاهد تفکرات خطرناک و افراطی در قالب گروه‌هایی مانند داعش بوده‌ایم و مریض‌ها با این تفکر سعی می‌کنند زنان کشورهای اسلامی را به دنیا معرفی کنند، زیرا علاقه‌ای به زنان پایبند ندارند. . وظیفه شرعی در زمین ورزش ، سیاست و فرهنگ در حال حاضر.

اسماعیلی ادامه داد: برگزاری این مسابقات در جمهوری اسلامی حتی در شرایطی که دشمن تلاش می کند جامعه متحجر جامعه پیشرفته ایران اسلامی را با تروریسم رسانه ای نشان دهد، افتخار بزرگی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در عرصه ویژه ورزش بانوان نگاه برتری دارد، گفت: امروز بانوان ورزشکار ایرانی با حفظ همه ارزش های دینی و اخلاقی و افتخار به تنوع در عرصه ورزش حضور دارند. انضباط. بنابراین وقتی به بازی های آسیایی و جهانی نگاه می کنیم، انتظار مدال آوری توسط بانوان را داریم. زمین ورزشی یک زمین عمومی است که می توان آن را دید و لمس کرد. در برخی زمینه ها اثبات برتر بودن آن زمان می برد، اما در عرصه ورزش، مشکل برای عموم مردم قابل درک است و این حوزه ای است که ورزشکاران محترم باعث خشم هواداران ایرانی شده اند. مردم و باید بگوییم بدخواهان ملت ایران.

وی در پایان ضمن تشکر از جمیله علم الهادی گفت: وی بانویی فرهیخته است که نمونه ای از نگاه والای انقلاب اسلامی به حضور زنان در جامعه دینی است. قبل از اینکه همسر رئیس جمهور محترم شود، ایبو دکتر. علم الهادی از چهره های اجتماعی و علمی در سطح عالی نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود، از این رو وی به عنوان استاد دانشگاه در این زمینه جزو نخبگان این عرصه است. مطالعات مرتبط با فلسفه تعلیم و تربیت بیش از یک دهه است که در دانشگاه شهید بهشتی نیز به تدریس و تحقیق در کرسی معتبر پرداخته و با تفکر و مشارکت در این گونه رویدادها جایگاه والای زن را در جامعه دینی نشان می دهند.

جایزه گوهرشاد را به برندگان اهدا کنید

در بخشی دیگر از این مراسم، جایزه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه عفاف و حجاب با نام جایزه گوهرشاد به برگزیدگان مسابقات داخلی و خارجی اهدا شد.

مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات بین المللی المپیک نوروزی دوشنبه شب با حضور جمیله علم الهادی همسر محمدمهدی اسماعیلی رئیس جمهوری ایران انسیه خزعلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. – معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و جمعی از معاونان وزیر ورزش و جوانان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

در این دور از بازی نمایندگان کشورهایی مانند افغانستان، ازبکستان، پاکستان، روسیه، مصر، نپال، اندونزی، عراق، تایلند، ارمنستان، گرجستان، فلسطین، بلاروس، کویت، قرقیزستان، تونس، سوریه، ترکیه و ایران حضور دارند. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا