مطالب میجیک

تهران میزبان دور دوم لیگ برتر هندبال زنان/ آغاز مسابقات از ۲۱ دی

صحنه های دو بار لیگ برتر هندبال زنان از تاریخ 12 ژانویه از تهران برگزار می شود. در این مرحله تیم های اول و سوم از هر گروه در برابر تیم های دوم و چهارم از گروه های دیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش میجیک ، مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان از 12 ژانویه قرار است به میزبانی تهران برگزار شود. در این دور از مسابقات ، تیم های اول و سوم هر گروه برای تعیین لیدر با تیم های دوم و چهارم گروه مقابل رقابت می کنند.

اولین دوره از دور نخست مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان لیگ برتر از ابتدای مهرماه با حضور 8 تیم در دو گروه در مشهد و تهران برگزار شده است. در نهایت هر دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.

طبق جدول رده بندی تیم در سایت فدراسیون هندبال (تا به امروز ، هنوز یک بازی وجود دارد) فولاد مبارکه سپاهان ، پرسپولیس بهبهان ، تأسیسات دریایی بافق و سنگ آهن در یک گروه و ورزشگاه مشهد ، کربنات سدیم ، شهید شامل کازرون و تغییر Z در گروه علاوه بر این ، آنها باید در نیمه دوم با یکدیگر رقابت کنند.

مراد کرمی ، رئیس لیگ هندبال ، که حدود نیمی از زنان هندبال لیگ برتر را پشت سر می گذارد ، به میجیک گفت: “این مسابقات از 12 ژانویه در تهران برگزار می شود.” در این مرحله گروه مشخص می شود و مرحله دوم آغاز می شود و پس از این مرحله ، دو تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند.

وی درباره مسابقات مردان گفت: پسر برگشت لیگ در 7 ژانویه در تهران برگزار می شود و تیم برای انجام آزمایشات در 6 ژانویه وارد تهران می شود ، اما تاریخ مسابقات بعدی هنوز مشخص نیست.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا