مطالب میجیک

ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان از دهه دوم دی به میزبانی تهران

دور بعدی مسابقات لیگ برتر لیگ برتر مردان و زنان قرار است در دهه دوم ژانویه به میزبانی تهران برگزار شود.

به گزارش میجیک ، قرار است دو چرخش در هندبال مردان لیگ برتر لیگ برتر از 3 ژانویه میزبان تهران باشد و پس از پایان این رقابت ها ، مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان هندبال نیز می تواند تهران را برگزار کند.

سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال مردان از اوایل ماه اکتبر با حضور 12 تیم و میزبان تهران آغاز می شود. صحنه های مرحله اول که توسط شیراز برگزار می شد و اکنون از مسابقات پیش رفته بودند قرار بود از 3 ژانویه به مدت چهار روز در تهران برگزار شود.

همچنین ، در مرحله یک شانزدهم نهایی زنان لیگ برتر هندبال لیگ برتر که توسط 8 تیم در دو گروه در تهران و مشهد برگزار شد ، دو بار دور رفت و مرحله بعدی این مسابقات قرار است 7 ژانویه در تهران برگزار شود.

مراد کرمی ، رئیس سازمان لیگ هندبال در مورد ادامه لیگ های برتر هندبال مردان و بانوان به میجیک گفت: ما در تاریخ 4 ژانویه مسابقات مردان را برگزار خواهیم کرد و پس از آن مسابقات بانوان را ادامه خواهیم داد. این رویدادی است که برنامه ریزی شده است و باید توجه داشت که می تواند تاریخ را حفظ کند.

وی در مورد جلسه کمیته انضباطی برای تیم کربنات سدیم فیروزآباد که در دور تمرین بانوان حضور نداشت ، گفت: جلسه کمیته انضباطی هنوز برگزار نشده و قرار است روز دوشنبه برگزار شود ، باید ببینیم نتایج چیست. وی اسناد و مدارک را ارائه داده است و ما باید از تصمیمی که در جلسه باید اتخاذ شود بدانیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا