مطالب میجیک

تهاجم فرهنگی موجب شده تا دختران مادر شدن را غیر عقلانی بدانند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، عاطفه سعید نژاد که موضع مادر را بیان می کند ، گفت: “اکنون مادر به افراد دیگر احترام می گذاشت ، اما متأسفانه عبور از سایر افراد هنگام انتخاب مادر برای دختران در جامعه ما غلط است. و گزینه هایی که منطقی نیستند. “

وی گفت: “جو در جامعه به گونه ای است كه دختران جامعه مادر بودن را انتخاب غیرمنطقی می دانند.” و زنان و همچنین برخی مادران را به این سمت سوق دهید و مادر یا مادر را راهی غیرمنطقی در نظر بگیرید.

مدیرکل زن سازمان تبلیغات اسلامی این غرایز را حملات دشمن و تعیین کننده می داند: آنها باید در جامعه بررسی کنند که چه چیزی باعث رقابت گفتمان شده است و چگونه ذهن ما غیر منطقی فکر کند.

سعید نژاد وی گفت: گفتمان موجود باعث می شود ذهن زنان و دختران گمراه شود و برخی القای اشتباه در ذهن زنان و جامعه ایجاد شود. به عنوان مثال ، ما می دانیم که در جامعه ، زنان موفق به عنوان زنان کارآفرین القا می شوند.

وی افزود: علاوه بر این ، وقتی ازدواج نوجوان و فرزندان خردسال به معنای تحریک و تفسیر همسران است. سایر تأثیرات فرهنگی که بر جامعه تأثیر می گذارد ، شعارهای کودکان کمتر ، زندگی بهتر است که حاصل فرزندان بی وفا و نتیجه تلاش مادران است.

مدیر کل تبلیغات سازمان زنان در اسلام ، که گفت: غلط القائات در جامعه باعث کاهش نقش مادر می شود ، بیان می کند: برخی از افکار در مورد جامعه این است که زنان باید درآمد یا سرمایه خود را داشته باشند و یک وسیله تخریب مستقل و کارآمد با بدن و ذهن تدریجی مادر همه را هدف قرار می دهد تا به این موقعیت آسیب برسانند.

دکمه بازگشت به بالا