مطالب میجیک

تهاجم فرهنگی به دنبال تقلیل جایگاه زن به بهانه برابری جنسیتی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی این مراسم پیامی را به سومین کنگره ملی خانواده ارسال کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

و از آیات خود ، شما را از میان شما آفرید ، و از شما خواست كه در حضور او بمانید ، و شما را از هر كسى كه فرزندى ندارد ، و از او فرزندى ندارید ، ساخته است.

برادران

تشکیل سومین کنگره ملی خانواده با هدف افزایش ظرفیت ویژه بازیگران ، در این شرایط بحرانی اجتماعی ، اصالت و اولویت خانواده را از نظر وی نشان می دهد. از این فرصت بی نظیر می توان برای برنامه ریزی و حل مسائل خانوادگی و هم افزایی در منطقه استفاده کرد.

فعالیت در زمینه خانواده و تلاش برای رفع نگرانی های خانواده تلاش بسیار مهمی است. هم برای کمک به تقویت خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی بی بدیل ، و هم از نظر ظرافت درک ، روایت و راهکارهای غلبه بر مشکل.

خانواده مهمترین مکان در سرمایه اجتماعی امروز و ایمن ترین گلخانه برای نسل بعدی است. خانواده ، هنگام تحمل بارهای روزمره ، وظیفه ای دارند که نمی توان برای مدتی جلوی آن را گرفت. از این رو ، حتی کمبود معیشت نیز نمی تواند تلاش آموزش و پرورش را کاهش دهد. حال تصور کنید ، اگر چنین شرایطی وجود داشت ، این نهاد بی بدیل نیز تحت فشار تجاوز دشمن قرار خواهد گرفت تا اعضای خود را به زندگی سالم و با وقار تغییر دهد.

اکنون ، این خانواده با دو روایت رقیب روبرو هستند که سوابق آنها روشن است. یادداشت روایی از بین بردن همه ویژگی های زنان مسلمان ایرانی ، عصیان علیه زنان به عنوان رئیس خانواده و ستون فرهنگی جامعه ، طراحان و مجریان سیستم آموزش انسان و اشکال زیبایی ، آرامش ، نجابت و نجابت این نقشه راه در نهایت وضعیت زنان را به دلیل برابری جنسیتی به “مردانگی” کاهش داد. نکته روایی دیگر این است که هیچ تضادی بین زن و مرد وجود ندارد ، حضور و فعالیت زنان در جامعه با ظرفیت وجودی و کمال منحصر به فرد همه استعدادهای انسانی سازگار است. بدون فراموش کردن با جنسیت و از دست دادن “خود” در رقابت اساساً اشتباه است. در روایت ، پیشرفت جامعه از خانه حاصل می شود ، جایی که محل شناسایی و رشد ارتباطات انسانی است. اما در روایت مخالف ، خانواده محل آرامش نیست ، بلکه زمینه تعارض جنسیتی است. روابط به سطحی از سودگرایی ناشی از خود تقلیل می یابد و منجر به خشونت برهنه می شود که اغلب توسط زنان انجام می شود.

در همین حال ، ما همه افسران دولت اسلامی موظفیم نهاد خانواده را تقویت کرده و از ارزشهای خانواده دفاع کنیم تا جامعه سعادتمند و سعادتمند شود. البته این نگاه آرمان گرایانه ما را از باریک بودن واقعیت جدا نمی کند. امروز ، نهادهای خانواده با فشارهای اقتصادی و تأثیرات واقعی با چالش های بی پایان روبرو هستند. خانواده ها همچنین دارای مشکلات گسترده فرهنگی و اجتماعی هستند. هر زمان که دید پسر فعلی و آینده است.

واقعیت این است که اکنون بسیاری از مادران در فرهنگ مدیریت افراد مورد نظر از جسم و روح انسان محافظت می کنند. در یک زمینه جدید و با ترس و امیدواری خودش. ما معتقدیم که معاشرت یک هنر طبیعی مادران است. سیاست گذاران و نهادهای نظارتی اسلامی همچنین به عنوان دستیار خدمت به مادران و وضعیت خانواده به منظور پرورش نسلی سالم ، خلاق و مرفه عمل می کنند.

بیایید نگاهی به فضای طبیعی و سبک حکومت در این قلمرو بیندازیم. آیا می توان بدون توافق خانواده ، برای محافظت از نسل بعدی گام برداشت و یا برای توسعه تمدن جدید آماده شد؟ نکته اصلی “رویکرد خردمندانه” است. نام کد برای دانستن در مورد مسائل و شناخت. برای اعتماد به نفس و فرار از منفعل ؛ و برای آینده نگری و یادگیری از دیگران.

بیایید وضعیت اپیدمی کرونا را بررسی کنیم. چه کسی بهتر از مادران و خواهران و برادران ، همسران و دختران با احساس مسئولیت از خانه به درمانگاه و داشتن مجوز ، از آنها پیشگیری و مراقبت می کند؟ اگر یک کارگزار نظام اسلامی است ، اگر نمی تواند در مقابل این چالش ها و این موج های هولناک یک کمکی قابل اعتماد برای فشار باشد ، چگونه می تواند ادعای کارآیی در سایر حوزه های دولت را داشته باشد؟ آیا سیاست عمومی در خانه نیست؟ آیا در سرزمین حاصلخیزتر از خانواده انتظارات اجتماعی دارید؟

ساخت کشوری که هر شهروند “به ایرانی بودن خود افتخار می کند” از خانه های ما آغاز می شود. بیایید به سندی بالادستی نگاهی بیندازیم که می تواند بستری در این راستا باشد. سیاست های مشترک خانواده را به عنوان یک نقشه راه در نظر بگیرید. چهار سال از ابلاغ این سیاست می گذرد و اکنون ما در مجلس موقعیتی داریم که نحوه اجرای آن را ارزیابی کنیم. در زمینه کاهش فشارهای معیشتی برای خانواده ها ، تقویت زنان سرپرست خانوار ، تسهیل ازدواج های جوان ، افزایش خردمندانه جمعیت ، مدیریت سیستم مشاوره و کلیه وظایف مهمی که برای جبران برخی از کمبودها و انفعال های ما طی سال های گذشته انجام شده است.

امیدوارم با افزایش ظرفیت قانونگذاری مجلس شورای اسلامی و بسیاری از توانایی های بالقوه و واقعی گروه ارزشمند شما در این کنگره ملی ، زمینه لازم برای تغییر واقعی و م beثر فراهم شود. انشاhaالله

و از الله التوفیق و علیه التکلان

محمد باقر قالیباف “

دکمه بازگشت به بالا