تنیس زنان ایران به دنبال حفظ جایگاه در گروه دو آسیا

زنان ایران

تنیس زنان ایران به دنبال حفظ جایگاه در گروه دو آسیا

نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس گفت: تنیس بانوان ایران رقابت سختی را پیش رو دارد و امیدواریم با تیم یکنواختی که داریم جایگاه خود را در گروه دو آسیا حفظ کنیم و سپس جلو برویم.

به گزارش میجیک، اشرف گنجوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون تنیس در حاشیه آخرین تمرین تیم ملی تنیس بانوان ایران برای حضور در مسابقات FEDCUP گفت: آخرین اردو مربوط به اعزام مسابقات به مالزی است. . سال گذشته برنامه های مختلفی داشتیم و میزبان مسابقات بین المللی بودیم. بازیکنان ایرانی هم تجربه کسب کردند و با آمادگی خوب و کاملا امیدوارکننده در مسابقات حاضر شدند.

وی ادامه داد: زمین سختی است و سطح رقابت بالاست و بازیکنان امروز در رنکینگ جهانی هستند. کشورها امروز قدرتمند هستند و با رقبای سرسختی روبرو هستند. با توجه به ترکیب تیم ملی و آمادگی بازیکنان امیدوارم با دستان پر برگردم.

گنجوی در پاسخ به این سوال که هدفش در بازی گروه 2 آسیا چیست؟ وی تاکید کرد: بازیکنان از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی هستند. ما ترکیب خوبی از بانوان تنیسور ایرانی داریم. هر بازیکنی در پست خود موفقیت هایی داشته است و این انتظارات را بالا می برد. ما پنج بازیکن ثابت داریم، اما این یکی از داستان هاست و کشورهای حاضر در مسابقات قوی هستند. بازیکنان ما 15 تا 19 سال سن دارند و میانگین سنی تیم ما نصف تیم های دیگر است. امیدوارم جایگاهش را حفظ کند و به رتبه اول صعود کند. این واقعیت که تیم با این کیفیت ارائه می شود یک موفقیت بزرگ است.
به گزارش میجیک، مسابقات گروه دو آسیا از چهارم تیرماه آغاز می شود و ایران با ترکیب ثابت فرزامی، مشکات الزهرا صافی، یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی و حنا سلطانی در این مسابقات شرکت می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا