مطالب میجیک

تمهیدات ژاپن برای مقابله با عکاسی از اندام زنان ورزشکار در المپیک

کمیته المپیک ژاپن (JOC) قرار است تمهیداتی را برای محافظت از زنان ورزشکار در برابر عکس ها و فیلم هایی که اندام ها در جریان بازی های المپیک آینده گرفته اند ، محافظت کند.

به گزارش میجیک ، کمیته المپیک ژاپن (JOC) تمهیداتی را برای محافظت از زنان ورزشکار در برابر عکس ها و فیلم های اندام در حین مسابقات ورزشی پیش از المپیک در نظر می گیرد.

انتظار می رود کمیته المپیک ژاپن بیانیه مشترکی را با اتحادیه های ورزشی این کشور برای رسیدگی به این موضوع صادر کند و اقدامات مهمی را برای جلوگیری از تصاویر بدن زنان گرفته شده و در جریان مسابقات ورزشی انجام دهد.

این اقدام پس از شکایت چندین زن ورزشکار از اتحادیه فدراسیون ورزشی ژاپن مبنی بر دیدن عکس های خود در مسابقات ورزشی متمرکز بر اندام های جنسی صورت گرفت.

وی گفت این عکس در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

این عکس به صورت مخفیانه هنگام پریدن و دویدن گرفته شده است ، در حالی که رقبا پاهای خود را بالا می برند یا بلوک اصلی را قبل از مسابقه خم می کنند.

JOC اعلام کرده است که قصد دارد برای آماده سازی برای بازیهای المپیک سال آینده ، علیه آزار و اذیت جنسی اقدامی انجام دهد و از شرکت کنندگان خود محافظت کند.

وکیل JAJFu ، عضو کمیته حقوقی JAAF ، گفت که این کشور به قانون جدیدی مبنی بر ممنوعیت فیلمبرداری و عکسبرداری از ورزشکاران بدون اجازه احتیاج دارد.

ساکورا کامیتانی ، وکیل دیگر ، افزود: “این ممکن است ورزشکارانی باشند که در المپیک توکیو به ژاپن آمده اند تا فدا شوند ، بنابراین باید سریع آنها را کنترل کرد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا