مطالب میجیک

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای «حریم رسالت» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی پارسا بعدازظهر یکشنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در ۴۳ سال گذشته، اظهار داشت: جشنواره حریم رسالت با اشاره به اهمیت نقش زنان برگزار شد. در جامعه.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد رسانه های هدف کشور و 54 درصد رسانه های گیلان را زنان تشکیل می دهند، افزود: این آمار نشان دهنده جایگاه مهم زنان در کشور به ویژه در عرصه رسانه است.

مسئول بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه بانوان در همه عرصه ها اعم از سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می کنند، گفت: رسانه بانوان گیلان برگزار شد.

وی با تاکید بر استقبال بی نظیر بانوان سراسر کشور از حضور در این جشنواره برای بانوان رسانه، گفت: با توجه به اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 15 خرداد ماه است، اما بنا به درخواست اصحاب رسانه، آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره است. . این کامل است تا 31. ژوئن.

پارسا فوروارد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 31 خرداد به آدرس Harime.Resalat@yahoo.com یا شماره مجازی 09058125254 ارسال کنند.

وی با اشاره به موضوع جشنواره ویژه رسانه بانوان «حریم رسالت» افزود: این جشنواره با محوریت شش محور شناسایی زنان و تقویت اعتماد به نفس – نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت – زنان، اشتغال زایی، کارآفرینی، دانش بنیان – نقش حجاب و برائت در کاهش آسیب های اجتماعی – جوانان جمعیت، راهکارها و توصیه ها و خانواده و تاج برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: آثار باید در شش قالب عنوان، خبر، گزارش، یادداشت، عکس و فیلم تهیه و ارسال شود و محدودیتی در میزان کار وجود ندارد.

وی گفت: زمان انتشار آثار مرتبط با موضوع جشنواره از 1 فروردین 1400 تا 30 خرداد 1401 است.

دکمه بازگشت به بالا