تلاش نایب قهرمان بازیهای آسیایی برای کسب طلای جهانی اسکیت

اسکیت | بازی

دارنده مدال نقره اسکی آزاد بازی های آسیایی هانگجو گفت: با تمرینات مستمر هدفم کسب مدال طلای جهان برای اولین بار در سبک آزاد است.

ترانه احمدی در گفت وگو با میجیک، درباره حضورش در مسابقات جهانی ایتالیا اظهار کرد: مسابقات جهانی اسکیت اوایل شهریور ماه در ایتالیا برگزار می شود در ایتالیا بهترین نتایج را بگیرید.

وی درباره شرایط اردوی تدارکاتی برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا بیان کرد: اردوی خوبی بود و توانستم رکورد خوبی به ثبت برسانم. امیدوارم همان طور که در رشته اسلالوم سرعت در مسابقات اسکیت آزاد قهرمانی را کسب کردم و رکورد ایران را ارتقاء دادم، امیدوارم با ارتقای رکورد، مدال طلای مسابقات جهانی ایتالیا را نیز کسب کنم.

احمدی در خصوص حریفان خود در مسابقات جهانی ایتالیا افزود: چین تایپه حریف اصلی من است که بارها با آن رقابت کرده و مدال نقره بازی های آسیایی هانگزو را کسب کرده ام. امیدوارم بتوانم رنگ مدال را عوض کنم و با برتری مقابل حریف تایپه ای بهترین عملکردم را در جام جهانی ایتالیا ارائه دهم.

دارنده مدال نقره بازی های آسیایی هانگجو گفت: در سال های اخیر که در مسابقات آزاد شرکت می کردم فقط توانستم مدال برنز و نقره بگیرم و در کارنامه ورزشی ام جایی برای مدال طلا وجود نداشت. این بار تصمیم گرفتم در مسابقات جهانی ایتالیا تحت هر شرایطی مدال آور شوم.

احمدی در پایان گفت: قبل از بازی های آسیایی هانگژو چین، اسکیت شناخته شده نبود و هیچکس در این رشته شکوه کاملی نداشت، اما بعد از هانگژو جایگاه این رشته شهرت بیشتری پیدا کرد و تقاضا برای این رشته افزایش یافت. . امیدوارم این رشته در بازی های داخل سالن آسیا بیشتر دیده شود و روزی این رشته به المپیک تبدیل شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا