اقتصادی

تقویت پوشش ارتباطی در مناطق گردشگری خوزستان در ایام نوروز

تقویت پوشش ارتباطی مناطق گردشگری خوزستان در ایام نوروز

میجیک/خوزستان مدیرکل مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی دو سایت سیار قابل حمل (موبایل و پرتابل)، پوشش مخابراتی منطقه گردشگری خوزستان در تعطیلات نوروزی سال جدید افزایش و تقویت می شود.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با خبرنگار میجیک، اظهار کرد: با توجه به افزایش ورود گردشگران و مسافران در ابتدای سال جدید و تعطیلات نوروزی به استان خوزستان و اهمیت پایداری ارتباطات به ویژه در حوزه گردشگری و… ضرورت ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، دو گوشی موبایل پرسرعت پرتابل با فناوری نسل 2، 3 و 4 در منطقه گردشگری هفت تپه چغازنبیل و تالاب بین المللی شادگان روستای سرخیه نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: نصب و راه اندازی دستگاه های سیار و پرتابل با هدف افزایش پهنای باند و ظرفیت شبکه مخابراتی به منظور ارائه خدمات خوب و با کیفیت به گردشگران نوروزی و پایداری ارتباطات به ویژه در مناطق گردشگری استان است. .

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا