مطالب میجیک

تغییر نام فدراسیون جهانی بولینگ

کنگره وبینار فدراسیون جهانی بولینگ برگزار شد.

به گزارش میجیک ، فدراسیون بولینگ اعلام کرد کنگره فوق العاده فدراسیون جهانی عالی در تاریخ 3 نوامبر یک وبینار برگزار کرد و هاشم اسکندری ، رئیس فدراسیون بولینگ ایران نیز به این مسابقه آمد.

جلسه استماع کنگره در مورد آن دقیقاً همان مکان هیئت مدیره فدراسیون جهانی بولینگ (IBF) بود. این وبینار با سخنرانی شیخ طلال محمد الصباح ، رئیس فدراسیون جهانی بولینگ و پس از آن پیام دکتر آغاز شد. رافائل شیولی ، رئیس انجمن بین المللی بولینگ ورزشی ، و سپس رای گیری نهایی را دنبال کرد.

سرانجام ، تصمیم بر این شد که یک وبینار آینده با مشارکت فدراسیون ملی در مورد موضوعاتی که می تواند روابط بین فدراسیون بین المللی بولینگ و کمیته بین المللی المپیک را تقویت کند ، ایجاد شود.

این وبینار با مشارکت 114 فدراسیون ملی برگزار می شود و رسانه ها 108 ، 106 را پوشش می دهند و در نهایت صدای مثبت ، فدراسیون جهانی بولینگ به “فدراسیون بین المللی تنیس” تغییر یافت.

از این رو ، “فدراسیون بین المللی بولینگ” به IBF کوتاه شد و با این نام معرفی شد. از این تغییر نام برای یافتن یک ورزش بولینگ مناسب تر در بین ورزش های مختلف در سراسر جهان و سرعت بخشیدن به روند این بازی های عالی المپیک ورزشی استفاده شد.

از آنجا که اپیدمی ویروس کرونا و اصطلاحات بهداشتی ، کنگره برگزار شده توسط مجازی با تصمیم هیئت مدیره.

به دلیل مسائل بهداشتی ، حضور رئیس فدراسیون ملی در این کنگره پیش بینی نشده بود و قرار است جلسه برای بهبود و همکاری بیشتر به همین ترتیب ادامه یابد.
آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا