اقتصادی

تعیین تکلیف ۳۰۰۰ پرونده در اموال تملیکی استان بوشهر

میجیک/ بوشر مدیر کل تملک و فروش اموال استان بوشهر گفت: بیش از 3000 پرونده در سال 1402 تعیین تکلیف شده است.

سید علی عسکری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران میجیک منطقه بوشهر افزود: این اداره کل با حمایت و توجه ویژه مدیران سازمان موفق به خرید یک انبار مرکزی بزرگ به مساحت 17 هزار متر مربع و با تجهیز شد. و انتقال کالا در انبار به انبار شخصی از پرداخت اجاره انبار نپردازید.

از محل فروش تقریبی 20 هزار میلیارد ریال، 7600 میلیارد ریال عودت و 1280 میلیارد ریال عودت و بیش از 627 میلیارد ریال کالای غیرمجاز، تاریخ مصرف گذشته و غیرمجاز با همکاری نهادهای ذیربط از جمله وزارت بهداشت، درمان، غذا امحا شد. و سازمان دارو و دادستانی کل کشور سال گذشته اعلام کردند.

مدیرکل دارایی استان در ادامه با اشاره به بازدیدهای مستمر و موثر مسئولان دادگستری، دادستان ها و بازرسان استانی، مسئولان قضایی و دادسرای کشور و سفرهای متوالی مدیر، قائم مقام مدیرکل و معاونت امور استان ها، اظهار داشت: این بازدیدها از طریق مراجع قضایی انجام می شود. و مسئولین سازمان اموال و دارایی، همراه با تلاش کارکنان این اداره دولتی در سال گذشته را یکی از عوامل مهم موفقیت و عملکرد برجسته این اداره کل دانسته و از زحمات مسئولین ذیربط در همراهی، برکناری قدردانی می نماید. موانع و پیگیری در این فرآیند تعیین کننده پرونده تعیین شده است.

به گفته وی، اداره کل جمع آوری و فروش املاک استان بوشهر در طرح ملی محرومیت زدایی از جمله دو دوره برنامه آموزشی و تربیتی نسیم مهربانی و کلیه مزایده های ملی و ویژه سازمان اموال املاک در سطح کشور مشارکت دارد.

وی گفت: با شروع سال 1403 با راه اندازی حراجی ها طبق دستورالعمل سازمان، تا همگان بتوانند مشارکت داشته باشند و به خرید مستقیم، شفاف و آسان کالا از این سازمان نیز دسترسی داشته باشند. با توجه به تکمیل فرآیند تجهیز انبارها از جمله سردخانه جهت نگهداری کالاهای تجزیه سریع و قفسه‌هایی جهت نگهداری مناسب کالا، تمامی اهداف پیش‌بینی شده توسط املاک بوشهر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا