برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

تعمیر درب اتوماتیک

تقریبا بسیاری از مردم از درب پارکینگ برقی استفاده می‌کنند. بنابراین یادگیری روش‌های تعمیر جک پارکینگ یکی از ملزومات به حساب می ‌آید. بنابراین مردم در پی مشکل به وجود آمده، نگران هزینه‌ تعمیر جک هستند. به همین جهت قصد داریم در این بخش، روش هایی برای شناسایی کردن خرابی جک پارکینگ برای تعمیر جک پارکینگ خود به شما آموزش بدهیم. پیدا کردن عیب و تعمیر جک درب اتوماتیک پارکینگ کار آسانی نیست. برای اینکه عملکرد این درب‌های اتوماتیک به درستی انجام گیرد باید همه اجزا بصورت کاملا هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز خطرات ناگهانی به کمترین حد ممکن برسد.

تعمیر درب شیشه‌ای اتوماتیک برقی ⭐ایاب و ذهاب رایگان⭐

توصیه ما به عنوان متخصص تعمیر جک درب پارکینگ برای پیشگیری از بروز خرابی یا خطرات ناشی از عملکرد نامناسب جک برقی این است که این کار توسط متخصصین این کار صورت گیرد. اگر مشکل خیلی جدی نبود خودتان به تعمیر جک درب پارکینگ و رفع خرابی آن بپردازید.

تعمیر جک پارکینگ در کدام مناطق انجام می‌شود؟

شرکت ما با داشتن متخصصان و تکنسین های مجرب و حرفه ای خود  و همچنین سرعت در انجام خدمات خود از جمله تعمیر جک درب ورودی ساختمان، تعمیر جک پارکینگ یا انواع تعمیر جک درب پارکینگ و سرویس جک درب پارکینگ و همچنین ارایه خدمات تعمیر جک درب پاکینگ سوزوکی، کوچی، لیفت مستر، تابا، توربو و….

انواع برندهای خارجی (ازجمله ایتالیایی) و ایرانی با هزینه منصفانه خود موجب شده با بهترین خدمات خود جهت کسب رضایت مشتریان عزیز خود خدمات تعمیر جک پارکینگی در تهران در تمامی مناطق ۲۲ گانه از جمله تعمیر جک پارکینگ غرب تهران ، تعمیر جک پارکینگ شرق تهران، تعمیر جک پارکینگ شمال تهران ، تعمیر جک پارکینگ جنوب تهران را به صورت ۲۴ ساعته انجام دهد.

شما می توانید از طریق تلفن های درج شده در سایت با شرکت ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما با اعزام متخصص مربوطه در محل شما به رفع مشکل به وجود آمده بپردازند.

متخصصان و تکنسین های حرفه ای و باتجربه ما با بهترین کیفیت انواع و مدل های مختلف به تعمیر جک پارکینگ شما می پردازند. سرعت در ارائه خدمات همچنین شما در هر ساعتی از شبانه روز و بطور ۲۴ ساعته کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود و متخصصان ما در اسرع وقت خود را به محل جهت تعمیر جک پارکینگ اعزام می کنند.

هزینه های کم به دلیل تخصصی بودن و داشتن تجهیزات بروز هزینه تعمیرات را با پایین ترین نرخ انجام می دهیم و هزینه های تعمیر جک پارکینگ را به حداقل می رسانیم. اولویت با تعمیر قطعات اولویت متخصصان و تکنسین های ما با تعمیر قطعات دستگاه بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

رضایتمندی مشتریان شرکت ما خدمات تعمیر جک درب پارکینک شما مشتریان عزیر را به بهترین شکل ارائه می دهند و در جلب رضایت مشتریان عزیز می کوشد

علت خرابی و تعمیر جک پارکینگ چیست؟

در این قسمت برخی علت های خرابی جک درب پارکینگ و همچنین تعمیر آن را توضیح می دهیم:

شکستگی بازوهای جک پارکینگ

شکستگی بازو جک درب پارکینگ و یا خم شدن شفت آن قابل مشاهده است متاسفانه در این مورد کار زیادی برای رفع مشکل از دستتان بر نمی‌ آید و باید تعمیر جک پارکینگ را به تعمیر کار بسپارید، تا بازوها را جهت تعمیر باز کند.

اگر شکستکی در قسمت ته جک و پایه سر جک رخ داد: اگر شما به جوشکاری وارد باشید می‌توانید خودتان شکستگی را جوش بزنید، در غیر این صورت شما باید کار را به یک جوشکار بسپارید. در گام اول باید خم شدگی و دفرمه شدن پایه ‌های آن را به وسیله ضربه چکش به حالت اول برگردانید.

در گام دوم قسمتی از درب که لازم  است جوشکاری شود تمیز کنید. در گام سوم پایه ‌ها را مانند قبل در جای خود جوش بدهید. توجه داشته باشید که حتما پایه‌ ها در جای خودش قرار دهید. در غیر این صورت در زاویه باز شدن درب پارکینگ، مشکل بزرگی به‌ وجود خواهد آمد.

ضربه دیدن درب و مشاهده آثار فرورفتگی در جک های پارکینگ

همیشه لازم نیست یکی از قطعات جک خراب شود تا جک درب ورودی به درستی کار نکند، بلکه ضربه خوردن خود درب و از تنظیم خارج شدن آن نیز می تواند باعث ایجاد اختلال در کارکرد جک درب برقی پارکینگ اصفهان (درب ریلی) شود.

در صورتی که درب ضربه خورد باشد فارغ از میزان آسیب دیدن درب، زمان نسبتا زیادی برای تعمیر آن نیاز است. اگر روی درب پارکینگ، جای ضربه یا تورفتگی مشاهده کردید و جک باز و بسته نشد و یا با صدای بلند و به سختی کار می کند. می‌توان به خرابی گیربکس جک پی برد و باید تعمیرکار، مشکل را حل کند.

خرابی چشمی ها یا شکستگی و سرقت آنها

بهترین راه متوجه شدن خرابی چشمی این است که دست خود را از جلو چشمی بالا و پایین کنید تا مسیر دید آن را قطع و وصل نمایید، اگر صدای تیک تیک مربوط به قطع و وصل شدن راه چشمی شنیده نشود مشکل از چشمی جک پارکینگی می باشد.

به سرقت رفتن چشمی ها

در صورت سرقت چشمی جک درب پارکینگ، قبل از هر چیزی سیم های مثبت و منفی چشمی به سرقت رفته یا شکسته را از هم جدا کنید و حتما با لنت بپوشانید. سپس به وسیله کلید خلاص کن درب را خلاص کنید و درب را به طور موقت با دست باز و بسته کنید. باید یک چشمی جک درب پارکینگ خریداری و فتوسل درب را نصب کنید.

نفوذ آب به چشمی

علت اصلی اکثر خرابی ها نفوذ آب درون چشمی می باشد که به علت عدم آب بندی مناسب و یا کیفیت پایین چشمی درب اتوماتیک اتفاق بیفتد. در این حالت به مدار چشمی ها آسیب جدی رسیده و چشمی جک پارکینگی قابل تعمیر نمی باشد و می بایست تعویض گردد.

کثیف شدن و تیرگی چشمی

علت بعدی می تواند به کثیف شدن درب و لنز چشمی مرتبط باشد. به این صورت که ممکن است درب باز شود و بسته نشود و یا گاهی درب به خوبی عمل کند و چند لحظه بعد در بسته نشود. برای رفع این مشکل می توان درب رویی چشمی را جدا کرد و با آب گرم و حتی مواد شوینده آن را کاملا شست و سپس کامل خشک کرد و دوباره سر جای خود نصب نمود.

قطع شدن سیم های چشمی

گاهی اوقات به علت هرز بودن پیچ سوکت یا شکسته شدن سیم ممکن است چشمی کار نکند. در این حالت می بایست چشمی باز شود و اگر قطع شدن سیم از داخل چشمی باشد آن را دوباره وصل کرد. کارشناس دفتر حفاظتی کیمیا به شما مشتریان عزیز توصیه می کند قبل از تصمیم گیری و خرید درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهان حتما با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید تا آن ها بر اساس نوع ساختمان، خواسته و میزان بودجه شما بهترین مدل درب برقی را به شما پیشنهاد دهند.

شکسته شدن چشمی ها

در بسیاری از مواقع با شکسته شدن چشمی جک پارکینگی درب از کار می افتد. شکستن در این حالت نیز باید چشمی کاملا عوض شود

ضربه خوردن برد جک پارکینگ یا مدار کنترل

برای برطرف کردن این کار، قادر به تعمیر جک درب پارکینگ نیستید و تنها کاری که از دستتان بر می‌آید، قطع کردن برق ورودی است تا مانع برق گرفتگی شوید.  سپس با  تعمیرکاران جک درب پارکینگ ما تماس گرفته تا شکستگی مدار را بررسی و در صورت نیاز مدار جدیدی جایگزین کند.

کد ریموت پاک شده یا باتری ریموت ضعیف شده

یکی دیگر از عوامل باز و بسته نشدن درب ورودی پارکینگ عدم عملکرد مناسب ریموت درب می باشد. در این موارد باید قبل از این که سیستم برق و جک‌برقی را بررسی نمایید، باتری‌های ریموت را چک کنید و در صورت نیاز باتری‌ها را تعویض کنید.

سیستم‌های الکترونیکی بسیار حساس میباشند،و ممکن است به راحتی آسیب ببینند و به تعمیر نیاز داشته باشند. گاهی‌اوقات علت باز نشدن درب پارکینگ ، چسبیدن دکمه‌های موجود برروی ریموت میباشد که به مدار داخلی می چسبد؛ و این همین امر مانع از باز و بسته شدن درب می‌گردد.

اگر ریموت جک برقی پارکینگ شما با مشکل روبرو شده است  جهت تعویض ریموت درب برقی کنترل درب با کارشناسان شرکت ما در تماس باشید.در صورت داشتن این مشکل automatic door باز نمی‌ شود. اگر همه واحد ها ریموت ‌شان کار کند و فقط با ریموت شما درب باز نشود، پس قطعا مشکل از ریموت شما است.

در صورتی که LED را چک کردید و کم سو یا روشن نشود، یعنی زمان عوض کردن باتری رسیده است. با تعویض باتری ریموت ها مشکل حل شده و لازم نیست که به ریموت دوباره کد دهید.

سرقت ریموت کنترل

معمولا به هنگام خرید جک درب پارکینک دو ریموت در داخل پک آن وجود دارد که یکی ریموت اصلی و دیگری ریموت فابریکی می باشد.درصورت سرقت هر دو ریموت باید بلافاصله نسبت به غیرفعال نمودن آن ریموت اقدام نمود زیرا سارق که ریموت را در اختیار دارد به راحتی می تواند درب را باز کرده و وارد پارکینگ گردد.

برای حذف کردن ریموت سرقت شده باید رسیور دستگاه را ریست کرد و ریموت های موجود را مجدد کددهی نمود. درصورت عدم آشنایی با نحوه ریست کردن رسیور و اقدام برای انجام این کار، ممکن است سایر تنظیمات مدارفرمان را تغییر داده و دستگاه غیرفعال گردد.

 

دکمه بازگشت به بالا