تعاونی‌های برتر خوزستان تجلیل شدند/ افتتاح ۴۱ طرح تعاونی

خوزستان

میجیک/خوزستان به مناسبت هفته تعاون از 14 تعاونی برتر ملی و استانی در خوزستان تجلیل شد و 41 شرکت تعاونی در استان افتتاح شد.

به گزارش میجیک، امروز هجدهم شهریور ماه مصادف با هفته تعاون در مراسمی با حضور علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، سید احمد موالی زاده استاندار اهواز و مدیر کل تعاون، کار و تعاون خوزستان. بهزیستی مجتبی ظفری پور از 14 تعاونی سراسری و بالادستی تجلیل و 41 شرکت تعاونی در استان افتتاح شد.

تعاونی دانش گستر پارسوماش مسجد سلیمان در حوزه آموزشی، تعاونی کارکنان گمرک خرمشهر و شلمچه در حوزه خدمات، تعاونی خدمات درمانی فتح اهواز در حوزه بهداشت و درمان، بازرسی فنی ایکس ری صنعتی اهواز و تعاونی در حوزه ساختمانی، شرکت گبه و قالی بافی جان افروز الوار در زمینه تولید از تعاونی چندمنظوره اندیمشک، رحمت تجارت مندق دزفول و تعاونی روستایی دهیاری ها از بخش مرکزی دزفول تقدیر شد.

همچنین تعاونی حمل و نقل ماهان قرآن بندر امام خمینی(ره) در حوزه کامیون داران داخلی، تعاونی اعتبار کارکنان آموزش و پرورش رامهرمز در بخش کارمندی، تعاونی تولید و پخش فولاد خوزستان در بخش کارگری، تعاونی پوشاک بختیاری اهواز در بخش صنایع دستی. از پرورش دهندگان و کشاورزان کپراسی جاسا ارژن بهبهان در حوزه دامپروری و دامپروری، تعاونی صنعت هجران سوسنگرد در بخش صنایع غیرفلزی و تعاونی آموزشگاه فرش رنگارنگ آنزان ایذه در حوزه خدمات آموزش و پرورش تجلیل شد.

به گزارش میجیک، در پایان این مراسم 41 پروژه شرکت تعاونی با 230 نفر پرسنل افتتاح شد. این طرح با هزینه ای بیش از 140 میلیارد تومان و دریافت تسهیلات 100 میلیارد تومانی در شهرستان های شوشتر، شوش، اهواز، ماهشهر، اندیمشک و رامهرمز در بخش های کشاورزی، خدماتی، صنعتی، صنایع دستی و مشاغل خانگی راه اندازی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا