مطالب میجیک

تصویری عجیب از والیبال زنان/ تیم ملی رنگارنگ شد!

تیم ملی والیبال بانوان ایران در حال گذراندن یک اردوی آماده سازی است ، اگرچه تصویر عجیبی از تمرینات ملی منتشر شده است.

به گزارش میجیک ، اردوی تیم ملی والیبال بانوان ایران مدتی است که برای آماده سازی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا که در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود ، در جریان است. طبق اعلام فدراسیون والیبال ، 26 بازیکن در دو گروه به اولین اردوی انتخابی دعوت شدند تا زیر نظر فاطمه شعبان خمسه به عنوان مربی وظایف خود را آغاز کنند. البته تیم والیبال بانوان توسط فریبا صادقی هدایت می شود که به دلیل بیماری عروق ویروس کرونا قلب در قرنطینه به سر می برد.

فدراسیون والیبال اخیراً گزارش تصویری تمرین تیم ملی را منتشر کرد که باعث شوکه شدن و مغایرت شهرت تیم ملی شد ، زیرا بازیکنان تیم ملی لباس های مختلفی می پوشیدند و یکنواختی در تیم وجود نداشت ، حتی بعضی از آنها لباس باشگاه ها را داشتند. خودش را پوشانده بود.

تیم ملی در هر زمینه ای از اهمیت بالایی برخوردار است و باید درجه و جایگاه آنها به ترتیب حفظ شود. تهیه لباس فرم برای شهروندان کوچکترین کاری است که یک فدراسیون ورزشی باید انجام دهد تا این تصاویر رنگی به عنوان تیم های ملی منتشر نشود.

اگرچه این یک اردوی انتخاباتی است و می توان گفت که در اردوگاه انتخاباتی به بازیکنان لباس داده نمی شود اما این چیزی جز توجیه نیست ، زیرا تهیه 26 لباس برای فدراسیون گران نیست و کار سختی نیست ، تیم ملی تصویر نشان داد. از طرف دیگر ، تیم ملی والیبال بزرگسالان یک نمایشگاه زنان است ، که شایسته توجه ویژه است و این توجیه که لباس اردوگاه اصلی قابل قبول نیست.

فریبا محمدیان سالها به عنوان نائب رئیس فدراسیون بانوان درگیر ورزش بوده و قبل از تصدی سمت معاونت توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان ، از وضعیت ورزش و تیم ملی بسیار آگاه است. الزامات. چرا او حتی در اردوی انتخابی خود نمی خواهد هماهنگی روشنی را در تیم ملی حفظ کند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا