مطالب عمومی

تخفیف در تخفیف بازار مسکن در حومه تهران

پس از افت قیمت در بازار مسکن تهران، نرخ آپارتمان های عرضه شده در شهرهای کرج، هشتگرد، پرند و پردیس نیز کاهش می یابد و مالکان در برخی مواقع برای فروش واحدها تخفیف هایی در قیمت های جدید ارائه می دهند.

به گزارش میجیک، نبض ارسالی از اقتصاد کلان بازار مسکن تهران و شهرهای اطراف را تحت تاثیر قرار داده و روند نرخ های پیشنهادی را متوقف کرده است.

بنگاه های معاملات ملکی می گویند در کرج قیمت مسکن اعلام شده بین 10 تا 15 درصد کاهش یافته است. در شهر جدید هشتگرد قیمت یک واحد مسکن آنلاین 200 تا 300 میلیون تومان و در شهر جدید پرند نیز قیمت یک آپارتمان از 300 به 400 میلیون تومان کاهش یافته است.

تخفیف در بازار مسکن با تخفیف در حومه تهران

سقوط قیمت آپارتمان در شهرک جدید پردیس، نسبت به سایر مناطق بیشتر بوده و گاهی تا 800 میلیون تومان نیز نسبت به ماه قبل کاهش داشته است. مشاوران املاک خاطرنشان می کنند که تخفیف ها اغلب توسط دلالان و سرمایه گذاران ارائه می شود. واحدهایی که دچار افت قیمت شده اند گاهی با تخفیف 100 میلیونی واگذار می شوند.

از حدود یک ماه پیش تاکنون اقتصاد کشور به ثبات نسبی رسیده و قیمت برخی کالاها از جمله طلا، خودرو و مسکن کاهش یافته است. مهمترین عامل در ایجاد صلح کاهش نرخ ارز است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا