مطالب میجیک

تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند استقرار دولت انقلابی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین هاجر تحریری نیکزفت در بعدازظهر سه شنبه در همایش نخبگان همایش نخبه گام دوم به جلو انقلاب و تمدن نوین اسلامی در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان ، اظهار داشت: زنان یاور انقلاب شده اند و شامل آنها می شوند.

وی با اشاره به نقش زنان در دستیابی به ادعای گام انقلابی دوم گفت: ما اجازه نمی دهیم این اظهارات صرفاً به عنوان کلمات و کنفرانس ها و سمینارها باقی بماند.

استاد دانشگاه گیلان با تأکید بر اینکه تمدن اسلامی به معنای این است که دین باید در همه حوزه های زندگی و جامعه ظهور کند ، گفت: “انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی یکی از م componentsلفه های اساسی شکل گیری تمدن جدید و شکوفا در ایران “

وی با بیان اینکه امروز به دنبال شکل گیری یک نظام اسلامی هستیم ادامه می دهد: نظام اسلامی باید یک محقق باشد و ارزش های اسلامی باید در جامعه نهادینه شود. بنابراین ، ما به یک دولت انقلابی و اسلامی نیاز داریم. ما باید جهت رسیدن به چنین موقعیتی را برنامه ریزی کنیم. در باره ورزش

هیئت تحریریه افزود: علوم ، تحقیقات ، اخلاق ، معنویت ، اقتصاد ، عدالت و مبارزه با فساد ، عزت ملی در روابط خارجی و سبک زندگی اسلامی مهمترین ویژگی های نوشته شده توسط رهبران تمدن اسلامی است.

نماینده سابق رشت در مجلس در ادامه به نقش زنان در دستیابی به این تمدن اسلامی اشاره کرد و گفت: زنان در حوزه های اجتماعی و فردی نیز نقش دارند.

نیک صفت مدیرمسئول در ادامه با تأکید بر اینکه زنان در حوزه های فردی باید با خودسازی و خودشناسی رو به جلو حرکت کنند به شکلی که بتواند مسیر این تمدن باشد ، ادامه داد: زنان نیز نقش مهمی در خانواده دارند.

وی با نشان دادن اینکه حضور زنان در جامعه اجتناب ناپذیر است ، می گوید: “نیمی از چرخه کشور توسط زنان است کل تولید می کنند اگر زنان انقلابی و مذهبی کار نکنند ، زنان با طرز فکر دیگری عمل می کنند تا نتایج مطلوبی را نبینند.

سردبیر شورای نیک صفت با بیان اینکه زنان ایرانی نیز باید در جهان نقش داشته باشند ادامه داد: زنان در ایران باید به سمت هدف خلق جهانی با قوانینی که علاوه بر وجود و زندگی هر فرد اعمال می شود ، تلاش کنند تا از نظر سیاسی رشد کنند.

وی افزود: او باید امام زمان خود را بشناسد و به دنبال علم برود و دوباره وارد سهام شود و تمام اعمال و رفتارها را انجام دهد.

دکمه بازگشت به بالا