مطالب میجیک

برگزاری نشست هم‌اندیشی نقش بانوی ایرانی در تحقق تمدن نوین اسلامی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، نشست هم اندیشی نقش زنان ایرانی در تحقق تمدن نوین اسلامی به میزبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علمیه اهل سنت برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، نشست هم اندیشی نقش زنان ایرانی در تحقق تمدن نوین اسلامی با هدف ایجاد ارتباط هدفمند و تعامل معنادار بین زنان تحصیلکرده و تأثیرگذار اهل سنت، افزایش مشارکت و اعتمادسازی در جامعه زنان اهل سنت، دستاوردهای نظام را برجسته کرد. در مناطق قومی زنان. بازنمایی توجه ویژه نظام به مسائل و دغدغه های زنان اهل سنت، انجیر گیر و نقش زنان اهل سنت را هر چه بیشتر در راستای اهداف نظام مقدس اسلامی گسترش داده و زمینه را برای فعالیت فعال زنان اهل سنت در قالب فراهم کند. گیر تمدن نوین اسلامی با ایجاد و اشاعه نگرش همگرایی دینی و ارادت به فرزندان، خانواده و جامعه شکل گرفت.

همچنین در نشست هم اندیشی نقش زنان ایرانی در تحقق تمدن نوین اسلامی، دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه های قومیتی برای زنان، رسالت زنان در قالب تبیین شد. گیر بر اساس بیانیه گام دوم، تمدن نوین اسلامی بر نقش زنان در ایجاد و توسعه همگرایی و وحدت دین اسلام از طریق تربیت کودکان و هنر زنان در ایجاد و ترویج سبک زندگی اسلامی متمرکز شده است. انقلاب

این دیدار روز دوشنبه 17 بهمن ماه ساعت 14 برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای حضور و مشاهده آنلاین موضوعات نشست به آدرس aparat.com/banovan.sonnat/live مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا